וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדריק פרקינס האריך את חוזהו באוקלהומה סיטי

הסנטר שהגיע מבוסטון חתם ל-4 שנים תמורת 34 מיליון דולר. ארויו שוחרר ממיאמי, ביבי בדרך. טרוי מרפי יחתום בבוסטון

שבוע אחרי הטרייד המפתיע ששלח את קנדריק פרקינס ונייט רובינסון מבוסטון לאוקלהומה סיטי תמורת ג'ף גרין וננאד קרסטיץ', הודיעו הערב (שלישי) ראשי הת'אנדר על החתמתו של פרקינס לחוזה ארוך טווח. פרטי העסקה לא פורסמו על ידי הקבוצה, אבל על פי ההערכות חתם הסנטר עד 2015 תמורת 34.8 מיליון דולר.

בגלל מגבלות תקרת השכר שלהם, הסלטיקס לא היו מסוגלים להציע לפרקינס יותר מ-22 מיליון דולר בהצעתם האחרונה, אותה דחה הסנטר, שחוזר על ידי הת'אנדר כבר בקיץ האחרון. הפציעה בברכו השמאלית דחתה עד כה את הופעת הבכורה של פרקינס במדי קבוצתו החדשה, שצפויה להגיע מול שארלוט ב-18 במרץ.

* טרוי מרפי, ששוחרר מגולדן סטייט וחוזר נמרצות על ידי ידי קבוצות רבות, ביניהן מיאמי, ניו יורק, אורלנדו ופורטלנד, בחר על פי מספר דיווחים בבוסטון, בשורותיה הוא צפוי לחתום בקרוב. מרפי בן ה-30 הוא השחקן הפעיל בעל מספר המשחקים הרב ביותר מבלי להופיע באף משחק פלייאוף (639), והסלטיקס מקווים שהגעתו תעזור לחפות על המחסור בגבוהים שגרמה עזיבתו של פרקינס.

* ההיט המאוכזבים יקוו להתנחם בהחתמתו של מייק ביבי, ששוחרר מוקדם יותר השבוע מוושינגטון. רשת ESPN טוענת שהרכז הוותיק יעדיף להצטרף למיאמי ולא לסלטיקס, כאשר היום החליטו ההיט לשחרר את רכז מכבי תל אביב לשעבר, קרלוס ארויו. הרכז הפורטו ריקני פתח את העונה כרכז הפותח של קבוצת החלומות, אך אכזב, איבד את מקומו למריו צ'אלמרס ברוטציה, והערב הגיעה תקופתו בפלורידה לסיומה.

* קורי ברואר הוא כעת אחד השמות החמים בשוק השחקנים החופשיים. ב-'יאהו' טוענים כי הסווינגמן שעבר לניו יורק ממינסוטה בשבוע שעבר ישוחח עם מאמן דאלאס ריק קרלייל ומאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ', ויצטרף לאחת הטקסניות.

* דרק בראון, ששוחרר לפני מספר ימים משארלוט, צפוי לחתום בשעות הקרובות בניו יורק.

* ארל בארון, אקס הניקס, חתם על חוזה לעשרה ימים במילווקי.

* פורטלנד עשויה להחתים עד תום העונה את הסנטר הוותיק ג'רון קולינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully