וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה גברה 0:1 על ולנסיה

למרות משחק פושר, לאונל מסי כבש בדקה ה-77 וסידר לפפ גווארדיולה ניצחון ראשון במסטאייה כמאמן. ניצחון לויאריאל

הרבה זמן שברצלונה לא פגשה אתגר אמיתי בליגה הספרדית. והערב היא צלחה את הדבר הכי קרוב שיש בלה ליגה לאתגר. למרות הרכב חסר, למרות היריבה האיכותית ולמרות משחק פושר, ברצלונה השיגה עוד ניצחון כשגברה 0:1 במסטאייה על ולנסיה. הפער בפסגה צמח זמנית ל-10 נקודות עד שריאל מדריד תארח בחמישי את מלאגה. מי שדווקא יצאה מרוצה מהתוצאה היא ויאריאל שגברה על הרקולס 0:1 וכעת צמצמה את הפער מהעטלפים לשתי נקודות. במשחקים נוספים, התחתית ממשיכה לבעור כאשר סראגוסה גברה 1:2 על בילבאו וניצלה איבוד נקודות של יריבותיה. חטאפה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1.

ולנסיה - ברצלונה 1:0

לפפ גווארדיולה לא היה עד היום ניצחון במסטאייה כמאמן. שני הביקורים האחרונים שלו הסתיימו ב-0:0 ו-2:2. גם הביקור השלישי נראה בדרך לעוד תיקו, עד שהגיע לאונל מסי שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-77. הפער בפסגה גדל זמנית ל-10 נקודות לפני משחקה הביתי של ריאל מדריד מול מלאגה. בארסה, ששוב שיחקה ללא ואלדז ופויול הפצועים, צלחה את אחת המשוכות הקשות שיש גם בהרכב החסר. ואם במשחק כזה הם לקחו שלוש נקודות, הבלאנקוס באמת מתחילים לאבד תקווה.

הסיפור של לפני המשחק היה חזרתו של דויד וייה למגרש בו בילה בחמש השנים האחרונות. וייה הציג יכולת בינונית והחמיץ שני מצבים. ברצלונה פתחה טוב יותר ורשמה מספר החמצות מזעזעות. בדקה ה-10 מצא עצמו לאונל מסי בועט שלוש פעמים לגופו של השוער גויאטה וכעבור 20 דקות, הארגנטינאי שוב החמיץ מול השוער המארח במצב של אחד על אחד. בתווך, שער של ג'ורדי אלבה המקומי נפסל בטענת נבדל.

ולנסיה השתפרה מאוד לאחר ההפסקה, סגרה היטב והקשתה מאוד את החיים על שחקני הקישור של ברצלונה. פאבלו היה קרוב לכיבוש בשני מצבים שונים, אבל הסוף היה אחר. מריוס סטנקביצ'יוס טעה, אדיראנו חדר לרחבה משמאל, יישר למרכז ומסי המשיך בבעיטה שטוחה לרשת. גווארדיולה שבר עוד מחסום.

ויאריאל - הרקולס 0:1

אחרי ארבעה משחקים עקרים שדרדרו את הקבוצה למקום הרביעי, שבה ויאריאל למסלול הניצחונות ועשתה צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום במוקדמות ליגת האלופות. ג'וזפה רוסי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-22 כשהגיע ראשון לכדור חוזר בתוך הרחבה ושלח פנימה. הרקולס השלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא מסובכת עמוק בתחתית הלוהטת של הלה ליגה.

משחקים נוספים:

חטאפה - אתלטיקו מדריד 1:1
לחטאפה: מאנו דל מוראל (3), לאתלטיקו: אליאס (81)

אוסאסונה - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

ריאל סוסיאדד - לבנטה 1:1
לסוסיאדד: דויד זורטוזה (53), ללבנטה: אסייר דל הורנו (77)

סראגוסה - אתלטיק בילבאו 1:2
לסראגוסה: ייז'י יארושיק (48), איקצ'וקו אוצ'ה (55), לבילבאו: פרננדו יורנטה (18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully