וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "תמיד שאפתי לאמן את רומא"

עם זאת, הוסיף מנג'ר צ'לסי והבהיר: "טוב לי בלונדון, באיטליה הקהל מחכה מחוץ למגרש ומקלל, לא יכולתי לסבול את זה"

הערב (שלישי, 21:25, ספורט 1) מחכה לצ'לסי אחד המשחקים הקשים ביותר שלה העונה, כאשר הבלוז המגמגמים יארחו בסטמפורד ברידג' את מנצ'סטר ליונייטד למפגש שעד לא מזמן עשוי היה להכריע את גורל האליפות, אלא שערב המשחק הנוכחי מפרידות בין השתיים לא פחות מ-15 נקודות בטבלה. התקשורת האנגלית ממשיכה להתעסק בעתידו של קרלו אנצ'לוטי, ושעות ספורות לפני המשחק הגדול השתדל המנג'ר האיטלקי לצנן את השמועות על עזיבה אפשרית.

"טוב מאוד לי בלונדון, יש לי עוד שנה כאן ואני רוצה להישאר", אמר אנצ'לוטי, ונשאל גם על השמועות לגבי האפשרות שיעבור לאמן את רומא. "לאמן את רומא תמיד היתה השאיפה שלי, ואמרתי זאת מספר פעמים בעבר, אבל זה לא אומר שהיא תמומש מחר. בחיים אתה תמיד רוצה לחזור לאיפה שהיה לך טוב, אבל כאן בלונדון אפשר לנשום. באיטליה, אם הולך לקבוצה רע האוהדים מחכים מחוץ למגרש ומעליבים אותך. לא הייתי יכול לסבול את זה".

גם בנוגע לעתידה של הקבוצה ניסה המנג'ר האיטלקי לשמור על אופטימיות מסוימת: "העונה עדיין לא נגמרה. ברור שהמסע שלנו לא היה מוצלח במיוחד עד כה, אבל המטרה היא ללסיים בארבע הראשונות בפרמיירליג. אחרי חודשיים רעים הקבוצה שלי מתאוששת, אני מאמין שיהיה לנו אביב נחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully