וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: מכבי נתניה, הפועל חיפה ואשדוד עלו לרבע הגמר

הקבוצה של שירזי ניצחה 1:3 את נס ציונה לאחר הארכה. נתניה ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה, מכבי הרצליה-אשדוד 2:0

הפתעות בגביע המדינה? כנראה שלא ב-2010/11. הערב (שלישי) הצליחו כל הפייבוריטיות להמשיך לרבע הגמר, לאחר שמכבי נתניה ניצחה 0:1 בבית את הפועל פתח תקוה משער של ליאוניד קרופניק, סקציה נס ציונה גררה את הפועל חיפה להארכה, אך הקבוצה של ניצן שירזי יצאה עם ידה על העליונה ועם 1:3 יקר. גם מ.ס. אשדוד המגמגמת עשתה את העבודה מול קבוצה מהלאומית כשניצחה 0:2 את מכבי הרצליה.

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 0:1

לפני שהמלאבסים יצאו מהמשבר בליגה, נהג המאמן שלהם יובל נעים להצהיר שהליגה הרבה יותר חשובה מבחינת הקבוצה שלו. דווקא עכשיו, כשהמצב של הפועל פתח תקוה התחיל להתייצב בליגה, היא סיימה את דרכה בגביע המדינה עם הפסד 1:0 למכבי נתניה, שבעצמה נמצאת בתקופה טובה מאוד בליגה. שער של לא אחר מאשר הבלם ליאוניד קרופניק סידר לקבוצה מעיר היהלומים את הניצחון והכרטיס לרבע הגמר.

שתי הקבוצות הציגו משחק חלש במחצית הראשונה והתקשו לייצר מצבים, כשהיה נראה כאילו האירוע המרתק ביותר מתרחש דווקא ביציעים כשמאמן פתח תקוה יובל נעים רץ בין השורות וצעק בעוצמה. לחצי הזדמנות היחידה במחצית הראשונה הגיעה הקבוצה הביתית, כשבדקה ה-41 הגביה מוגרבי לקרופניק, שנגח ברשלנות החוצה. הקבוצה המקומית פתחה טוב את המחצית השנייה וכבשה בדקה ה-50 בנגיחה של אנטבי לשערו שלו אחרי הגבהה של דג'אני. בדקה ה-71 נותרה המארחת ב-10 שחקנים לאחר שמבשל השער, דג'אני, נגע ביד וספג כרטיס צהוב שני.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי (עדי נמני, 89), אחמד סבע (עומר פרץ, 90), סרגיי טרטיאק (מריאנו קפוראלה, 78).

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, גל כהן, פביאן סטולר, יגאל אנטבי, רועי גורדנה, גיא דיין, יניב לוזון (גיא צרפתי, 57), ישראל זגורי (מירלאן מורזייב, 60), אלון תורג'מן, אוהד קדוסי (עידו אקסברד, 57).

סקציה נס ציונה - הפועל חיפה 3:1 (אחרי הארכה)

כנראה שהפועל חיפה אוהבת לעבוד קשה. אחרי שבסיבוב ח' הצליחו לעבור את דלית אל כרמל מליגה א' רק לאחר הארכה, נזקקו גם היום האדומים ל-120 דקות מול קבוצה נחותה ממנה רק כדי לנצח 1:3 בהארכה ולשלוח את הקבוצה של ניצן שירזי לרבע הגמר. סשה סטויאנוביץ' כבש ראשון בדקה ה-43, אך חיפה לא הצליחה להגדיל את היתרון והקבוצה של רפי כהן חזרה בדקה ה-78 משער של עמית אזולאי אחרי שבעיטה שלו פגעה במגן של האורחת והטעה את קאלה. בדקה ה-93 הצליח כבש חנן ממן את השני של חיפה וסידר לה את הכרטיס המיוחל לשלב הבא. עדן בן בסט השלים את הניצחון של חיפה בדקה ה-120 עם שער מ-16 מטר אחרי מהלך קבוצתי יפה.

שתי הקבוצות הציגו כדורגל בינוני במיוחד במחצית הראשונה, כשהלבנים של ניצן שירזי לא הצליחו לגלות עליונות על פני היריבה הנחותה מהלאומית. אלא שבדקה ה-43 והכל כך חשובה הצליחה האורחת למצוא את הרשת. בן בסט קיבל כדור במרכז השדה ושלח כדור ארוך לסטויאנוביץ', שמצד שמאל של הרחבה בעט לפינה הרחוקה פנימה וקבע 0:1 להפועל חיפה. רפי כהן ערך שלושה חילופים מוקדמים ובא על גמולו בדקה ה-78 כשעמית אזולאי איזן ל-1:1 לאחר שבעיטה שלו פגעה באחד משחקני ההגנה של חיפה והכניע את קאלה.

חיפה פתחה את ההארכה מצוין וכבר בדקה ה-93 מצאה את השער, כשבן בסט סיים מבצע קבוצתי יפה עם מסירת עומק לממן, שמול רהב בעט בקלות פנימה, 1:2 להפועל חיפה. נס ציונה גילתה עדיפות על האורחת, אך בן בסט הלוהט כבש את השלישי של הפועל חיפה בדקה ה-120 עם בעיטה מ-16 מטר אחרי מהלך קבוצתי יפה, שקבע 1:3.

הרכב סקציה נס ציונה: בן רהב, בן ביטון, חיים פונטרמולי, דין רפאלי, ניר אלינה, דודו בן שושן (שרון ברנשטיין, 43), תומר בן חיים, עמית אזולאי, יוסי אסייג, וויליאם אווסו (אלנתן סלמי, 46), סהר לוי (מיכאל קורטבה, 60).

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה (רועי שוקרני, 104), רן אבוקרט, חנן ממן, הישאם כיוואן (אמיר אבו ניל, 60), סשה סטויאנוביץ' (אסי בלדוט, 69), עדן בן בסט.

מכבי הרצליה - מ.ס. אשדוד 2:0

הקבוצה של ג'ון גרגורי ואיציק עובדיה מזייפת בגדול בליגה ולא טעמה את טעמו המתוק של ניצחון כבר שישה שבועות ברציפות. מזל שיש את גביע המדינה, שם לפחות בינתיים מצליחה אשדוד למצוא נחמה. הערב ניצחו הדרומיים 0:2 את מכבי הרצליה ועלו לרבע הגמר, אמנם לא בזכות כדורגל גדול, אבל בעיקר בזכות עמנואל סארקי אחד, שכבש צמד נפלא והוביל את הקבוצה שלו לניצחון החשוב.

הקבוצה האורחת הצליחה לגלות עליונות בדקות הראשונות של המשחק. אלא שבדקה ה-11 הגיעה דווקא המארחת להזדמנות מסוכנת כשבני חדד הגביה מאגף שמאל, וייסהיימר נגח סמוך למשקוף. בהמשך המחצית התקשו שתי הקבוצות לייצר מצבים ושתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה 0:0. בדקה ה-63 עלו האורחים ל-0:1 אחרי שעמנואל סארקי ניצל טעות קשה בהגנת הרצליה וכבש. חמש דקות בלבד חלפו והאורחת כבשה את השני, כששוב זה היה סארקי, הפעם הוא קיבל כדור 16 מטר מהשער, עבר שלושה שחקנים ובעט חזק פנימה את ה-0:2.

ג'ון גרגורי, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "סוף סוף ניצחון, כמובן שאני הייתי מעדיף לקבל שלוש נקודות בליגת העל, אבל אני שמח שעלינו לשלב הבא בגביע. היה לנו משחק קשה נגד הרצליה, אבל הבקענו את השער החשוב ואחרי זה הצלחנו להבקיע שוב. משה אוחיון הוכיח היום עד כמה הוא חשוב לקבוצה. ההשפעה שלו על הקבוצה גדולה והניצחון הזה חשוב מאוד".

הרכב מכבי הרצליה: אבי איבגי, ברק לביא, רגב וולק, עוז יפרח, תום מונד (שי ביאן, 69), ידין זרוס, בני חדד, גילרמה וייסהיימר (עומר פרץ, 76), מסאי דגו (אלן מסודי, 64), מור שושן, שימי אלמלם.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, מתי אפללו (עופר ורטה, 83), אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, עידן סרור (משה אוחיון, 46), נבו מזרחי (עידן שדה, 76), עמנואל סארקי, עידן שריקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully