וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון: "הגמר יוכרע בדברים הקטנים"

לראשונה מאז 2007 ייפגשו הפועל ומכבי ראשל"צ, שתי הגדולות של הכדוריד הישראלי, בגמר הגביע. גלעד מאור: "אנחנו רעבים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לראשונה מזה ארבע שנים ייפגשו שתי הגדולות של הכדוריד הישראלי, הפועל ומכבי ראשון לציון, בגמר גביע המדינה (חמישי, 19:45, גן נחום). לקראת המשחק הקלאסי, נערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמני וקפטני שתי הקבוצות, יו"ר איגוד הכדוריד דורון שמחי וראש עיריית ראשון לציון, דב צור.

"אנחנו מגיעים נחושים וכמובן שאנחנו רוצים להניף את הגביע", אמר יוסי גבע יו"ר מכבי. "אבל לא שוכחים שיש פה מראה ובדיוק מה שאנחנו רוצים רוצה היריבה מעבר לכביש. עוד לפני שנשרקה השריקה ידוע שהגביע יישאר בבירת הכדוריד ועל זה בורכנו כולנו".

המאמן גלעד מאור הוסיף: "אנחנו באים לגמר הזה רעבים ובאים ליהנות מהמעמד. זה משחק על התואר הראשון ואנחנו מאוד רוצים אותו". הקפטן יואב נאמן סיכם: "אנחנו שמחים להיות חלק מהתפאורה. אין מעמד יותר גדול מזה - דרבי בגמר גביע".

מן העבר השני, דיבר קפטן האדומים עידן מימון: "הולך להיות גמר גביע שלא היה בשנים האחרונות. זה דרבי ויש את כל הסיבות למשחק ברמה גבוהה. דרבי אמיתי עם כל הפקינטריה מסביב. אנחנו נעשה את המקסימום. ברור שאנחנו מכבדים את מכבי, שהיא יריבה ראויה, קבוצה ששווה לנו ביחסי הכוחות. מי שתבוא יותר מוכנה ומרוכזת, היא גם מי שתנצח את המשחק. הדרבי יוכרע על הדברים הקטנים".

אס"א תל אביב זכתה בגביע בשלוש השנים האחרונות והשנה תהיה מחזיקה חדשה. מכבי ראשון לציון לא זכתה בגביע מאז 2007, אז התקיים דרבי בגמר. הפועל לא זכתה בגביע מאז 2001. העונה התקיימו שני משחקי דרבי במסגרת הליגה בו השיגה כל קבוצה ניצחון ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully