וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "עשיתי את הקמפיין הכי טוב של ריאל"

המאמן הצ'ילאני, שיגיע עם מלאגה לסנטיאגו ברנבאו ביום חמישי, לא חושש לערוך השוואות לז'וזה מוריניו: "הקהל אהב אותי"

קצת יותר מחצי שנה לאחר שפוטר מהמועדון, בו נותרה לו יתרה של שנה עד סיום חוזהו המקורי, ישוב המאמן הצ'ילאני מנואל פלגריני עם מלאגה לסנטאיגו ברנבאו של ריאל מדריד (חמישי, 23:00, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD) במסגרת המחזור ה-26 בליגה הספרדית. פלגריני יפגוש את האיש שהחליף אותו על הקווים - ז'וזה מוריניו - בסוג של מפגש קצוות, כשמלאגה מדורגת במקום השני מהסוף, בעוד ריאל במקום השני מההתחלה.

"הקהל של ריאל מדריד אהב אותי", אמר פלגריני לעיתון "מארקה", ובכך עשה הבדלה בין הקהל לקברניטי המועדון. "הקהל סיפק לי תמיכה רבה. תמיד אהיה אסיר תודה לאוהדי הקבוצה שתמכו בי לכל אורך הדרך". פלגריני לא חשש להשוות את עבודתו לזו של מוריניו העונה, כשאמר: "עשיתי את את הקמפיין הטוב ביותר בתולדות ריאל מדריד".

בתקופתו של פלגריני ריאל אכן הציגה כדורגל נאה מאוד לעין והשיגה ב-38 מחזורי ליגה 31 ניצחונות ו-96 נקודות. הבלאנקוס אף רשמו עונה נהדרת מבחינת כיבוש שערים עם 102 כאלה. למרות המספרים הנפלאים שהשיגה הקבוצה, זה לא הספיק לה לתואר, לאור 99 הנקודות שקצרה ברצלונה, שכבשה "רק" 98 שערים. אגב, בתקופת הצ'ילאני אחרי 25 מחזורים לריאל היו 62 נקודות בעוד, שאצל מוריניו יש לקבוצה נקודה אחת פחות.

עם זאת, בגביע הספרדי, בעוד שריאל כבר העפילה העונה לגמר הקופה דל ריי, שם היא כזכור תפגוש את בארסה בקלאסיקו, חל פלגריני אכזבה גדולה כשקבוצתו הובסה על ידי אלקורקון 4:0 בחוץ, באחד הביזיונות הגדולים בהיסטוריה של ריאל. גם בליגת האלופות לא הצליח פלגריני לעצור את רצף האכזבות כשריאל הודחה בשמינית גמר הגביע על ידי ליון. כעת, יש לפלגריני צרות מסוג אחר כשהוא מנסה להציל את הקבוצה מאנדלוסיה מירידה לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully