וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל רעננה ברבע הגמר

הפועל רעננה לא נזקקה למאמץ רב כדי לגבור 0:3 על עירוני ג'ת ולהעפיל לרבע גמר הגביע. סירושטיין, ניירקו וג'בארין כבשו

הפועל רעננה היא הקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע המדינה. הקבוצה של אייל לחמן גברה בביתה 0:3 על עירוני ג'ת אלאהלי במפגש על טהרת הליגה הלאומית והפכה לסינדרלה התורנית. האם אייל לחמן וגבריאל לימה, שניים שהניפו גביע עם בני סכנין ב-2004, נמצאים בדרך להדהים את המדינה שוב?

שתי הקבוצות הגיעו לאחר תקופה איומה בליגה. רעננה לא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה, בהם כבשה רק שער אחד בלבד, אבל הגביע היה סיפור אחר. דווקא ג'ת פתחה את המשחק טוב יותר, החזיקה בכדור, אבל כמעט ולא סיכנה את שערו של ניל אברבנל. אלא שהשער הגיע מן העבר השני כשמיקי סירושטיין נגח לרשת בדקה ה-36 אחרי כדור קרן.

המחצית השנייה נפתחה עם שער נהדר של אריק ניירקו בדקה ה-49. הקשר הגנאי ששוחרר מהפועל אשקלון בפתיחת העונה, קיבל מסירה משניר שוקר והרים את הרשת. השער הזה סגר את הסיפור ושלח את רעננה לרבע הגמר לא לפני שהמחליף ריאד ג'בארין כבש את השלישי בדקה ה-90. בשאר דקות המשחק רעננה הציגה את הנשק הטוב ביותר שלה העונה - משחק ההגנה - ונעלה היטב את אזור הרחבה שלה.

ג'ת, שהדיחה בסיבוב הראשון את הפועל עכו אבל לא ניצחה בליגה מאז סוף נובמבר, תתרכז במאבקי ההישרדות. רעננה, שכרגע מדורגת במקום החמישי, תחפש להמשיך את המסע המופלא במקביל למאבקיה לאיים על המרות לעלייה מהפלייאוף העליון.

מהלך המשחק

דקה 21: אבו ריא השאיר לגרא שהתקדם ובעט באין מפריע מ-20 מטרים, אברבנל היה במקום ולא התקשה לעצור.

דקה 30: רז כהן הגיע להזדמנות הראשונה של רעננה, אבל מ-16 מטרים לא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 36: גול! כדור קרן של רעננה נחת על ראשו של סירושטיין שנגח מקרוב, הגנת ג'ת הרחיקה, אך השופט קבע כי הכדור עבר את הקו. 0:1 לרעננה.

דקה 40: ניירקו פרץ מצוין משמאל והגביה לצד השני, שוקר המשיך מהאוויר, אבל הכדור החלש שלו נקלט על ידי אופק.

דקה 49: גול! התקפה נהדרת של רעננה הסתיימה עם שער נהדר. לימה פרץ מימין והעביר לשוקר ששלח מרכז ניירקו, וזה התקדם וירה לרשת הגבוהה. 0:2

דקה 64: חליס טיווח את השער ממרחק וסחט הדיפה ענקית מאברבנל. בהמשך ההתקפה נשרקה בעיטה חופשית לג'ת על קו ה-16. חליס שוב ואברבנל שוב הדף.

דקה 90: גול! דאבל פס נהדר בין שוקר לג'בארין הסתיים עם דחיקה מקרוב של האחרון לרשת של אופק. בישול שלישי לשוקר. רעננה ברבע הגמר עם 0:3

הרכב הפועל רעננה: ניל אברבנל, אופק בן טולילה, אלון זיו, איתי טואף, עמרי עטיה (ריאד ג'בארין, 82), בן כוואז (שחף הלמן, 82), שניר שוקר, אריק ניירקו, מיקי סירושטיין, רז כהן, גבריאל לימה (גיל קופר, 75).

הרכב עירוני ג'ת: גיל אופק, רמי חליס, מוחמד מחאג'נה, פריד מחאג'נה, סנטיאגו בסרוק (ננאד סאביץ', 58), כאמל ג'ברין, מחמיד קאסים, עאמר גרא, אמיר גדיר (מוסא שעבאן, 68), מוחמד אבו ריא, יוסי ג'נאח (אמיר דיאב, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully