וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניסה להטות את המשחק בין אולימפיאקוס ומכבי ת"א?

שופט עבר יווני טען כי יו"ר ההתאחדות קיבל מכתב עם חומר מפליל על אירועי המשחק ביולי ונקב בשמות ארבעה מעורבים

שופט העבר היווני, סוטיריס ורגיאס, עורר אתמול (שני) סערה גדולה ביוון כשטען לניסיון להטות את משחק הגומלין בין אולימפיאקוס למכבי תל אביב בחודש יולי. כזכור, הצהובים חלפו על פני קבוצת הפאר היוונית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אחרי הפסד 2:1 בפיראוס, ניצחה מכבי תל אביב 0:1 בבלומפילד (רוברטו קולאוטי) ועלתה בזכות שערי חוץ.

ורגיאס, שהתראיין לתכנית טלוויזיה, טען כי ארבעה אנשים היו מעורבים: בעלי המועדון ונגליס מרינאקיס, שופטי הכדורגל קירוס וסאראס וגיורגוס דלוקאס ונשיא קבוצת אולימפיאקוס וולו, אכילאס באוס. ורגיאס טען עוד כי בידי יו"ר ההתאחדות היוונית, סופוקלס פילאביוס, מכתב מפורט המתאר את עלילות המשחק. פילאביוס סגר את מכשיר את הטלפון שלו בזמן השידור וסירב להגיב. לטענת עיתונאים יוונים, ורגיאס ככל הנראה מתכוון לכך שהארבעה קשרו לניסיון להטות את השופט האיטלקי לוקה בנטי שניהל את המשחק בבלומפילד.

ראוי לציין כי לא מדובר בפעם הראשונה שורגיאס רומז לאי סדרים לגבי המשחק בבלומפילד. כבר בשבוע שעבר התראיין שופט העבר לתכנית והפנה אצבע מאשימה כלפי הארבעה. השבוע, הוא שב והפעם ציין את קיומו של המכתב. ביוון מספרים כי המשחק המדובר עורר גל שמועות כבר תקופה ארוכה, אך בדבריו של ורגיאס אין חידוש ואין הוכחה שאכן בידיו נמצא חומר מפליל על אותם אנשים.

וסאראס הכחיש בתוקף את ההאשמות: "הוא אומר דברים בלי הוכחה והוא יצטרך להוכיח את זה בבית המשפט. אני לא יודע שום דבר על שום מכתב". באוס הוסיף: "איזה קשר יכול להיות לי לשופט האיטלקי, לאולימפיאקוס או למכבי? הגשתי תביעה, ורגיאס יצטרך להוכיח את דבריו בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully