וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאים האנגליים נגד התנהלות צ'לסי בפרשת קול

בממלכה תוהים מדוע הכחולים ואנצ'לוטי בראשם לא נהגו ביד קשה עם המגן הסורר שפלט כדור מרובה אוויר ופצע אדם

צ'לסי תארח הערב (שלישי, 21:45, שידור ישיר בספורט 1 וספורט 1 HD) את מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-28 בפרמיירליג שמתקדמת לשלבי ההכרעה שלה, ומעניין יהיה לראות האם התקרית בה היה מעורב אשלי קול ומסעירה את המועדון הכחול תעיב על יכולתם, שממילא לא משביעת רצון.

כזכור, המגן פלט כדור מרובה אוויר שהביא למתקן האימונים בקובהאם ופצע סטודנט שעבד כמתלמד במקום, לאחר שנפגע מהכדור מטווח קצר. נדמה שבצ'לסי עברו מהר מאוד לסדר היום על הפרשה המטרידה. קול אמנם נקרא לשיחה אצל ראשי המועדון ואף סיפק הסברים למעשהו הטפשי, אבל הוא ישוב כבר לשחק נגד היונייטד. אולי במועדונים האלה נותנים לשחקנים לעשות ככל העולה על רוחם - גם אם זה לפצוע אדם אחר.

מי שיצא נגד ההתנהלות של צ'לסי והמנג'ר קרלו אנצ'לוטי הם העיתונאים האנגליים, שניסו להבין למה ואיך הבריח קול רובה אוויר למתקן האימונים של המועדון ולמה קול אף יצא מהאירוע ללא עונש. הם אף הזכירו שלפני שנתיים המגן הבריח בחורה למחנה האימון של הקבוצה בקיץ, ואף שיקר לראשי המועדון לגבי אותו אירוע.

"אני שופט את המקצוענות של שחקנים על כר הדשא", ניסה להתנער אנצ'לוטי מאחריות חינוכית. "אני יכול שהוא אחד השחקנים הכי מקצוענים שפגשתי אי פעם. הוא עשה טעות בשבוע שעבר. לפני שנתיים הוא גם עשה טעות. מי לא עושה טעויות בחיים? אולי אלוהים. זה נכון, אבל כשאני מדבר על מקצוענות, אני מדבר על המגרש".

המנג'ר האיטלקי ניסה להגן עליו כשאמר: "ראשית, הוא התנצל בפני האנשים שראו את התקרית, ואחר כך בפני חבריו לקבוצה ולבסוף בפניו של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully