וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה 99:105 את הקליפרס, 15 לעמרי כספי

הפורוורד הישראלי, שרשם גם 8 ריבאונדים בניצחון על גריפין וחבריו, תקע דאנק ענק: "זה היה מהלך נהדר". 28 לתורנטון

אז תקשיבו! 4:25 דקות לסיום המשחק יצאו הקינגס להתקפה מתפרצת. מרכוס תורנטון טס מחוף אל חוף, ומסר כדור לשחקים, לאלי-הופ, עמרי כספי התרומם ועם יד אחת הוריד דאנק ענק, כזה שחושבים שרואים רק מבלייק גריפין, והוכיח לאלוף ההטבעות של הליגה העונה שגם הוא יכול. ההטבעה הגדולה, שהייתה ההיילייט הכי גדול במשחק, העלתה את סקרמנטו ל-91:97 מול לוס אנג'לס קליפרס והורידה את הקבוצות לפסק זמן כשכל הקהל בארקו ארינה בטירוף אחרי אותו סל.

הריצה של המקומיים נעצרה כשהקליפרס חזרו, והמשחק הפך צמוד מאוד עד רגעי הסיום שלו. אלא שהקינגס, בניגוד למקרים רבים אחרים העונה, הצליחו לשמור על קור רוח ועל אחוזים לא רעים מהקו, וסיימו עם ניצחון מתוק 99:105 על בלייק גריפין וחבריו. הקינגס עלו למאזן של 43:15, בעוד שהקבוצה השנייה מעיר המלאכים עם הפסד מספר 40 העונה (ו-21 ניצחונות).

הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה ושיחק כ-34 דקות וחצי. הוא סיים את המשחק עם כמות נאה של 15 נקודות וקטף 8 ריבאונדים. כספי חטף שני כדורים ואיבד שלושה, כשהוא בסך הכול חווה משחק מצוין.

עוד לפני הטירוף בסקרמנטו, הקינגס פתחו את המשחק בצורה מאוזנת, אלא שברבע השלישי הקליפרס שלטו ואחזו בהובלה. הקבוצה של פול ווסטפאל נעורה לחיים, כאמור, ברבע האחרון, ועם הרבה התלהבות והגנה חזקה שמרה את הקליפרס על 16 נקודות בלבד מול 27 שלהם. הקינגס יצאו למתפרצות והמשחק שלהם זרם הרבה יותר טוב מברבעים הקודמים, כשכספי, כאמור, נתן משחק מצוין ומשך את חבריו הרבה באותו רבע.

מי שהוביל את הקינגס בערב היה מרכוס תורנטון, שהגיע בטרייד מההורנטס בעבור קרל לנדרי, עם 28 נקודות. בנו אודריך רשם משחק טוב מאוד של 19 נקודות ו-7 אסיסטים, כשתומפסון קלע 12. סמואל דלמבר עם 8 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. גריפין הוביל את קלעי האורחת עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים, רנדי פוי 23, מוריס וויליאמס 16, כריס קיימאן 12.

כספי: "מקווה לעוד הצגות כאלה עד סוף העונה"

"לא היה עלינו שום לחץ", אמר עמרי כספי בסיומו של המשחק. "רק רצינו לצאת החוצה, לשחק כדורסל טוב ולנצח את המשחק עבור האוהדים שלנו. ידענו טרם המשחק שכל הכרטיסים נמכרו, והיה חשוב לנו לשחק אגרסיבי וטוב".

כספי אף התייחס לאווירה ולאנרגיה שמייצר אולמה הביתי של הקבוצה, ארקו ארינה: "היה כיף. כל פעם שיש משחק מול אולם מלא, אנחנו מרגישים טוב עם התמיכה של האוהדים שלנו. האנרגיות היו מעולות ואני מקווה שנהנה מעוד הצגות כאלה עד סיומה של העונה".

הפורוורד הישראלי נדרש כמובן לאלי-הופ הענק שהוא קלע, ואמר: "זה היה בלהט הרגע. רצתי להתקפה המתפרצת, זו הייתה הזדמנות טובה מאוד - זה היה מהלך נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully