וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסט ברומיץ' סיימה ב-1:1 עם סטוק

יריבתה של ווסטהאם לתחתית היתה ראוייה לניצחון אך יצאה עם נקודה בלבד. בספרד: מלאגה ניצחה את אלמריה 1:3

אחרי ניצחונה הגדול של ווסטהאם על ליברפול, קיוו אברהם גרנט ו-ווסטהאם שווסט ברומיץ' תאבד הערב (שני) נקודות במשחק החוץ שלה מול סטוק, אך יריבתה לתחתית של הפטישים סיימה ב-1:1, במשחק שהיה צריך להסתיים עם ניצחון שלה. המחצית הראשונה היתה חלשה מצד שתי הקבוצות, אך 8 דקות בתוך המחצית השניה, עלו המארחים ליתרון. ג'רמיין פננט הרים כדור קרן מצויין ומצא את רורי דלאפ שנגח מקרוב אל הרשת.

האורחים חיפשו את שער השיוויון והיו קרובים מאוד בדקה 70, אבל הנגיחה של פורצ'ון מצאה רק את המשקוף. הלחץ של ווסט ברומיץ' נמשך, סטוק נלחצה לאחור, ובדקה ה-87 היא שילמה על כך ביוקר, כשריד מצא את ולה ברחבה, הגנת סטוק טענה לנבדל, אך ולה לא התחשב וכבש בקלות את השיוויון. האורחים המשיכו להיות הקבוצה הטובה על המגרש, והגיעו לעוד שתי הזדמנויות נהדרות בשניות הסיום, אך בגוביץ' בצמד עצירות ענקיות חילק את הנקודות בין הקבוצות.

גם בספרד התקיים הערב משחק תחתית לוהט, כשנועלת הטבלה, מלאגה, אירחה את אלמריה, שנמצאת מקום אחד מעליה. סופיאן פגולי הימם את האוהדים המקומיים עם שער כבר בדקה ה-8, ושלח את קבוצתו לאחור להגן על היתרון המוקדם. מלאגה חיפשה נואשות אחר השיוויון אך לא מצאה אותו עד המחצית. בדקה ה-52 כל זה השתנה, כשאנזו מראסקה כבש את השיוויון. אלמריה החלה לאבד את הראש, אוז'ואה ראה את הצהוב השני שלו בדקה ה-76 והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים, והמהפך של המארחים הושלם בדקה ה-78, כשחוסה רונדון נגח מקרוב את שער הניצחון. החגיגה של המארחים הושלמה בדקה ה-90 כשחואנמי כבש את השלישי, ומלאגה יוצאת מהמקום האחרון כשהיא רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully