וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדרלה בהרצליה?

מכבי הרצליה מהלאומית מארחת את אשדוד מליגת העל במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. גם אתם מריחים הפתעה?

משחקי שמינית גמר גביע המדינה יוצאים לדרך ביום שלישי ואנחנו בוחרים להתמקד במפגש בין מכבי הרצליה מהליגה הלאומית למ.ס אשדוד מליגת העל. השתיים לא נראות טוב בליגה בתקופה האחרונה, אבל הגביע זה סיפור אחר לגמרי. האם מכאן תצא הסינדרלה של הסיבוב? אנחנו עוזרים לכם להתכונן להימור עם כמה נתונים סטטיסטיים שאי אפשר בלעדיהם. בהצלחה.

משחקים מספר 9-10: מכבי הרצליה - מ.ס אשדוד

* סטטיסטיקה כללית:

שישה משחקי ליגה ברציפות לא חוותה אשדוד ניצחון, אך גם למשחק בסיבוב הקודם הגיעה אשדוד במומנטום רע ולבסוף ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה. בליגה, אשדוד ניצחה העונה רק שלוש פעמים בחוץ. מכבי הרצליה מהמקום הרביעי בלאומית מגיעה גם היא למשחק אחרי הפסד 2:0 ביתי להפועל נצרת עילית. היה זה הפסדה השלישי של הרצליה בבית העונה.

* ראש בראש:

שימו לב לנתון הבא. בארבעת המפגשים הישירים האחרונים בין ניצחה הרצליה שלוש פעמים על האפס ומשחק נוסף הסתיים בתיקו. הניצחון האחרון של אשדוד על הרצליה היה בדצמבר 2006, אז האשדודים ניצחו בחוץ 1:2 במסגרת ליגת העל.

* כמות שערים:

הבקעת שערים היא לא הצד החזק של השתיים. מכבי הרצליה סובלת מההתקפה לאורך כל העונהו מנגד, נהנית מההגנה הטובה בלאומית. רק במשחק אחד מבין תשעת המשחקים האחרונים של הקבוצה בכל המסגרות נכבשו יותר משני שערים. גם אשדוד בתקופה רעה התקפית. החבורה של ג'ון גרגורי כבשה רק פעם אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

* ההימורים שלנו:

מכבי הרצליה - מ.ס אשדוד 1, היחס: 3.40
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully