וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:3 את נאפולי

אחרי מחצית משעממת, הרוסונרי התפוצצו. איברהימוביץ' בפנדל (49), פרינס בואטנג (77) ופאטו (79) כבשו והגדילו את הפער

בסוף שנות ה-80, עימות בין מילאן לנאפולי היה הדבר הטוב ביותר שלכדורגל האיטלקי היה להציע. התמקמותה של נאפולי בצמרת העונה הכשירה את הקרקע לחידוש היריבות עתיקת היומין, אבל פעם נוספת היא כשלה ברגע האמת וראתה את מילאן מגדילה ממנה את הפער לשש נקודות. הרוסונרי היו גדולים הערב (שני) על הפרטנופי וניצחו 0:3 הודות למחצית שנייה מצוינת בניצוחו של פאטו. הברזילאי סחט פנדל אותו ניצל זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-49, בישל בדקה ה-77 למחליף קווין פרינס בואטנג וחתם עם כדור מסובב שתי דקות לאחר מכן. כנראה שהמאבק על האליפות יוכרע בכל זאת רק במילאנו, כשאינטר שנראית מצוין לאחרונה מדורגת במקום השני עם חמש נקודות פחות ממילאן.

חלוץ מילאן אלשנדרה פאטו חוגג. רויטרס
איש המשחק. פאטו/רויטרס

אחרי 25 שנים ללא ניצחון על מילאן בסן סירו, וולטר מצארי ושחקניו רצו לשבור את הסטטיסטיקה ולהראות שהם מסוגלים לשחזר את האליפויות של דייגו ארמנדו מראדונה מ-1987 ו-1990. אלא שנאפולי, במיוחד בהיעדרו של אזקיאל לאבצי המורחק, נראתה חסרת השראה ולא הגיעה לכדי מצב ראוי אחד מול שערו של כריסטיאן אביאטי. גם אדינסון קבאני, שהבקיע 20 שערים העונה, לא ירצה לזכור את המשחק הזה, שאלמלא שתיים-שלוש הצלות של מורגדן דה סנקטיס היה נגמר בתוצאה גבוהה עוד יותר. הגדרות כמו משחק עונה, לפחות בשלב זה, עדיין גדולות על נאפולי.

מילאן, כאמור, לא הבריקה במחצית הראשונה, אבל ידעה להעביר הילוך לאחר ההפסקה עם משחק נהדר של פאטו, שהועדף בהרכב על פני אנטוניו קסאנו. מסימיליאנו אלגרי, שמעולם לא הפסיד לנאפולי בקבוצותיו הקודמות, בחר באופן מפתיע להעניק הופעת בכורה בהרכב העונה לצ'כי מארק יאנקולובסקי, שהחזיר גם הוא עם משחק טוב בעמדת המגן השמאלי. את השער הראשון, שפתח למעשה את המשחק, הבקיע מי אם לא זלאטן. השבדי שוב הוכיח עד כמה הוא יעיל בליגה האיטלקית ועשה עוד צעד לעבר זכייתו בתואר שחקן העונה. האם זה יגיע יחד עם הסקודטו?

מהלך המשחק

דקה 22: אחרי דקות ארוכות של מאבקים פיזיים, גאטוסו ניסה את מזלו ומ-20 מטרים בעט מעל השער.

דקה 34: סוף כל סוף איום אמיתי על השער. כדור תועה הגיע לרגלו של ואן בומל, שמ-10 מטרים בזווית אלכסונית הפציץ לעבר המסגרת ונבלם בגלישה מצוינת של ארוניקה.

דקה 40: שוב פעם ארוניקה מציל את נאפולי. הפעם הבלם עמד מטר לפני הקו וחסם בעיטה של פאטו בזמן שהשוער דה סנקטיס היה מחוץ לשערו אחרי שעצר קודם לכן את פלאמיני.

דקה 43: המשחק מתחממם. פאטו דחף בגסות את ארוניקה וקיבל צהוב. מהלך אחד לאחר מכן הוא הוסיף דריכה על קנבארו ונמלט מעונש.

דקה 49: גול! הלחץ של מילאן משתלם, בעזרתו האדיבה של השופט. ארוניקה ופאטו קפצו יחד לכדור ברחבה על קו החוץ ונגעו שניהם ביד, השופט רוקי ראה את נגיעת יד של בלם נאפולי והצביע על הנקודה הלבנה. איברהימוביץ' לא נכשל ובעט מדויק שמאלה. 0:1 למילאן.

דקה 55: פאטו סובב כדור נפלא מ-18 מטרים, דה סנקטיס זינק שמאלה והדף טוב לקרן.

דקה 60: מהלך גדול של פאטו בשמאל הסתיים בכדור רוחב לרוביניו, שנכנס ובעט חזק למסגרת, אבל דה סנקטיס ניפק הצלה פנטסטית.

דקה 77: גול! פאטו המצוין קיבל כדור בצד שמאל, מסר בתזמון מדויק למחליף פרינס בואטנג, שבא מאחור וקבר את הכדור ברשת. 0:2 למילאן.

דקה 79: גול! יופי של שער של השחקן הטוב במגרש. פאטו קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער, ניצל עקיפה של זלאטן כדי להתפנות וסובב נהדר מעל ידיו המושטות של דה סנקטיס. 0:3 למילאן.

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, איניאציו אבאטה (מאסימו אודו, 81), טיאגו סילבה, אלסנדרו נסטה, מארק יאנקולובסקי (אורבי עמנואלסון, 72), מארק ואן בומל, מתיו פלאמיני, ג'נארו גאטוסו, רוביניו (קווין פרינס בואטנג, 63), פאטו, זלאטן איברהימוביץ'.

הרכב נאפולי: מורגן דה סנקטיס, פאולו קנבארו, הוגו קמפאניירו, סלבטורה ארוניקה, כריסטיאן מאג'ו (חוסה סוסה, 78), וולטר גרגאנו (חסן יבדה, 84), מיקלה פציינצה, אנדראה דוסנה, מארק האמשיק, ג'וזפה מסקארה (קמילו זוניגה, 65), אדינסון קבאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully