וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמה"ש ורמת חן עלו לחצי גמר הפלייאוף

קבוצתה של אוסטפלד השלימה 0:3 בסדרה על נתניה עם 68:76, רמת חן ניצחה את הסדרה שלה עם 67:80 על הפועל ראשל"צ

לאחר שראתה את אליצור רמלה משייטת אל חצי גמר הפלייאוף בשבת, עשתה הערב (שני) גם רמת השרון של אורנה אוסטפלד את דרכה אל השלב הבא, עם ניצחון 68:76 על אליצור נתניה, שסגר סוויפ של 0:3 בסדרה ביניהן. כמו שני המשחקים הקודמים, נתניה שוב נתנה מאבק עיקש לפני שהרימה ידיים, בעיקר ברבע הראשון, אבל רמת השרון ברחה ליתרון 8 במחצית. ברבע השלישי עלה היתרון של המארחות ל-13, לפני שנתניה הצליחה לצמק לפיגור חד ספרתי ברבע האחרון, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. זלוס הוליכה את קלעיות רמת השרון עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, קמיל ליטל הוסיפה 17 ו-10 ריבאונדים. קלעה לנתניה: האוטס 26.

עוד קודם לכן השלימה מכבי רמת חן את ה-0:3 שלה על הפועל ראשון לציון, כששוב טיילה, הפעם עם 67:80 בבית. המארחות פתחו בסערה והוליכו 12:21 בסיום הרבע הראשון, אך ראשון לציון לא ויתרה וכפתה שיוויון במחצית. דווקא כשהיה נדמה שאולי הפעם יתפתח מאבק בין שתי הקבוצות, הגיע רבע שלישי נוראי של האורוחות, שקלעו רק 9 נקודות, ורמת חן ניצלה זאת עד תום כדי לסגור את המשחק. שמרית גיגי ואייבורי לאטה (11 אסיסטים, 6 ריבאונדים) הוליכו את קלעיות רמת חן עם 16 נקודות כל אחת. קלארק קלעה 20 ואספה 8 ריבאונדים עבור המפסידות.

בסדרה המסקרנת יותר ברבע הגמר ניצחה מכבי אשדוד את בנות השרון 64:75, והתקרבה מרחק משחק בודד מחצי הגמר. קבוצתו של עדני דגן פתחה טוב, והציגה רבע שני מצויין בדרך ליתרון 9 במחצית. המומנטום של אשדוד נמשך גם ברבע השלישי והיא עלתה ליתרון שיר של 19 הפרש. אלא שבדיוק כמו בשאר הסדרה, בנות השרון לא ויתרו, ובריצה משלהן הצליחו לצמק ל-10 בלבד, עמוק ברבע הרביעי, אבל אשדוד החזיקה מעמד, ותנסה להשלים את המשימה במשחק הבא. רנה מונטגומרי הוליכה את קלעיות אשדוד עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully