וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה - הפועל חיפה: איך יסתיים ההפנינג?

15 שנים מאז הפעם הקודמת שאירחו קבוצה בכירה, בנס ציונה מתמרקים. בלדוט עשוי לפתוח כמגן שמאלי אצל האדומים

סקציה נס ציונה מתכננת הפנינג לקראת המשחק מול הפועל חיפה בשמינית גמר גביע המדינה מחר (שלישי, 19:30, שידור משולב בספורט 5+ לייב), לאחר שעברו מעל 15 שנים מאז שאירחה קבוצה מליגת העל במגרשה הביתי. בנס ציונה, שלפני שנתיים נעצרה בשמינית הגמר רק בגלל שער בדקות הסיום שכבשה מ.ס אשדוד, מקווים להפתיע את האדומים מהכרמל, והמאמן רפי כהן מנסה להחדיר אמונה בשחקניו על אף שני המשחקים האחרונים בהם לא הצליחה הקבוצה לנצח. היחסים בין כהן לקהל של נס ציונה נמצאים על סף משבר, לאחר שבמשחקים האחרונים מרבה הקהל להביע את מורת רוחו על יכולת הקבוצה.

עיקר הבעיה של נס ציונה הוא באיבוד השוער הוותיק שלומי בן חמו, שסובל מקרע בשרירי הבטן ופספס את שני המשחקים האחרונים. השוער המחליף בן רהב, שתפס את מקומו, ספג רק פעם אחת בשני המשחקים הללו, אך הקבוצה לא השכילה לכבוש. למרות זאת, היא שמרה על המקום השלישי בטבלה, שמוביל בסוף העונה למבחנים על העלייה. החלוץ אלנתן סלמי מרבה לעלות מהספסל במשחקי הליגה, אך דווקא בשל נסיונו בליגת העל, הוא עשוי להיות מועדף על פני יוסי אסייג המקומי. מיכאל קורטבה צפוי לפתוח לצידו ולהשאיר את עוסמן בשירו, שהגיע יחד איתו מהפועל אשקלון בינואר, על הספסל.

הרכב משוער: בן רהב, בן ביטון, חיים פונטרמולי, דין רפאלי, ניר אלינה, דודו בן שושן, שרון ברנשטיין, תומר בן חיים, עמית אזולאי, יוסי אסייג (אלנתן סלמי), מיכאל קורטבה (עוסמן בשירו).

הפועל חיפה: המשכיות זו מילת המפתח

הפועל חיפה, שסיימה את הכנותיה למשחק מחר בנס ציונה, בעיקר רוצה להמשיך את המומנטום החיובי בו היא נמצאת, זאת למרות שער השוויון המאכזב שספגה בשבת בתוספת הזמן מול מכבי פתח תקווה. בחיפה מקווים כי המשחק מחר יהיה שונה מזה בסיבוב הקודם, בו דלית אל כרמל מליגה ב' סחבה את האדומים עד להארכה שבה כבר לא היה לשכנים מהכרמל כושר גופני להתמודד עם הנציגה מליגת העל. "אנחנו יודעים שנס ציונה התחזקה מאוד בינואר האחרון" אמר אושרי רואש לקראת המשחק. "זה משחק ממש לא קל, נבוא אליו מאוד מוכנים ואני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה שלנו מהשבועות האחרונים".

לניצן שירזי כאבי ראש לא קטנים לקראת המשחק. בשבת נפצעו גל אראל שלא יהיה בסגל מחר ועלול להיעדר זמן ממושך עקב בפגיעה בברכו, אייל טרטצקי שנמצא בספק ואמיר אבו ניל שהחלים ואמור מחר לפתוח בהרכב. אל השניים הראשונים מצטרפים גם שרון לוי וגולן חרמון שלא יהיו בסגל מחר גם בגלל פציעות. מנגד, מי שיחזרו הם עומר ורד וחנן ממן שלא היו בסגל למשחק האחרון בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. ממן אמור לחזור להרכב הקבוצה, ואילו אסי בלדוט אמור לפתוח כמגן השמאלי בעקבות המצוקה בעמדה, זאת אם הקפטן טרטצקי לא יימצא כשיר מחר. בעמדת המגן הימני מתלבט שירזי בין רן אבוקרט לוורד, אך נראה כי ורד כרגע הוא המועדף עליו ואילו אבוקרט יפתח בקישור במקומו של אראל.

הרכב משוער: קאלה דרשלר, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אסי בלדוט (אייל טרטצקי), יוסי דורה, רן אבוקרט (רועי שוקרני), חנן ממן, אמיר אבו ניל, סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully