וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה - מ.ס. אשדוד: לא לוקחים סיכונים

28.2.2011 / 18:47

האורחים מאמינים כי יעברו שלב בגביע למרות שמרבית ההרכב יקבל מנוחה (ג', 19:30, 5+לייב), אבל מה מכין להם משה סיני?

מכבי הרצליה שמדורגת במקום הרביעי בצמרת הליגה הלאומית, סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח הקבוצה מחר (שלישי, 19:30, שידור משולב ב-5+ לייב) את מ.ס.אשדוד במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בסיבוב הקודם ניצחו שחקניו של המאמן משה סיני 0:2 את מכבי טמרה מליגה א' וכעת ינסו להפתיע יריבה עדיפה בהרבה, מליגת העל.

המאמן סיני יהנה מחר מסגל מלא ואין בכוונתו לתת מנוחה לשחקניו הבכירים, שכן משחק הליגה הבא של הקבוצה ייערך רק ביום שני הבא, בבית נגד מכבי באר שבע. ביום שישי הופתעה הרצליה על ידי נצרת עילית מתחתית טבלת הלאומית, וייתכן כי סיני יערוך מספר שינויים בהרכב. היראקלי ג'פרידזה החולה לא התאמן היום והוא נמצא בספק למשחק.

"אנחנו מועדון רציני ואנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות הכי גדולה שיש", אמר גורם בהרצליה לקראת המשחק. "אנחנו מודעים לפערים העצומים שקיימים בין קבוצות ליגת העל ובין הליגה הלאומית גם באיכות השחקנים ובעיקר בתקציבים הגדולים, אבל אנחנו ממש לא מתכוונים להרים ידיים ולוותר על המשחק".

הרכב משוער: אבי איבגי, מור שושן, רגב וולק, עוז יפרח, בני חדד, מסאי דגו, אסף קריספיס, אלן מסודי, גילרמה וייסהיימר, עומר פרץ, ידין זרוס.

אשדוד: מתי אפללו יערוך הופעת בכורה

במ.ס אשדוד היו מרוצים מהגעת הקבוצה לשמינית גמר הגביע, שם תפגוש הקבוצה את מכבי הרצליה, אבל נראה שכרגע עיקר המאמצים במועדון מופנים לעצירת רצף המשחקים ללא ניצחון, שכרגע עומד על שישה. מנג'ר הקבוצה, ג'ון גרגורי והמאמן איציק עובדיה יעניקו מחר מנוחה למספר שחקני הרכב, במשחק בו תתארח הקבוצה אצל יריבתה מהלאומית. לפחות על פי ההרכב המסכם נראה כי עופר ורטה, עמנואל סארקי וככל הנראה גם משה אוחיון לא יפתחו, כאשר גם המגן אורי מגבו צפוי להיות מחוץ לסגל.

אשדוד תחסר גם את החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב שמתאושש משבר בארובת העין והחל באימונים קלים, ואת הבלם ניסו קפילוטו שסובל מקרע בשריר הירך האחורי. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח הוא מתי אפללו שיפתח כמגן ימני. "הראש שלנו בליגה שם המאבקים היותר חשובים", אמר עובדיה לקראת המשחק, "אבל אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה כמו כל משחק אחר. אנחנו צריכים לעבור את השלב הזה, ועדיף שזה יהיה בלי לקחת סיכונים כי יש לנו עוד משימות רבות העונה, בעיקר בליגה".

הרכב משוער: יוסי שקל, מתי אפללו, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, עידן סרור, נבו מזרחי, עידן שדה, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully