וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונאס קזלאוסקאס מונה למאמן צסק"א מוסקבה

מאמן נבחרת יוון לשעבר ינסה לשקם את האימפריה הדועכת. נשיא צסק"א: "הוא מנוסה וידוע ביכולתו לבנות קבוצות מאומנות"

לאחר שמינתה בקיץ את דושאן וויושביץ', האמינה צסק"א מוסקבה כי תוכל לבנות את עצמה לשנים הקרובות עם אחד המאמנים המוערכים ביבשת. אלא שפתיחת עונה מזעזעת ביורוליג גרמה לפיטוריו של הסרבי המוערך, והחלפתו בעוזר דימיטרי שאקולין, שלא הצליח להציל את הספינה ולהוליכה לטופ 16 של היורוליג. היום (שני) הודיעה קבוצת הפאר הרוסית על מינוי מאמן שלישי העונה, והפעם מדובר ביונאס קזלאוסקאס, מאמן נבחרת יוון עד הקיץ האחרון.

קזלאוסקאס (56) הליטאי אימן בין היתר את ז'לגיריס (אותה הוליך לזכיה היסטורית ביורוליג ב-1999) וריטאס וילנה במולדתו ואולימפיאקוס, במדיה בילה את השנים 2004 עד 2006. בין לבין, ב-2005, לאחר תקופה כעוזרו של דל האריס, מונה הליטאי למאמנה הראשי של נבחרת סין, וב-2009 קיבל קידום נוסף כאשר זכה להחליף את פנאיוטיס ינאקיס המוערך כמאמן הנבחרת היוונית, אותה הוליך לזכיה במדליית ארד ביורובאסקט 2009.

"אנחנו מאוד רציניים לגבי עתיד המועדון, לכן נזהרנו כשבחרנו את המאמן החדש", הבהיר נשיא צסק"א, אנדרי וואטוטין. "יונאס הוא מאמן מנוסה שידוע ביכולתו לבנות קבוצות מאומנות ולעבוד עם שחקנים צעירים. אהבנו את התשוקה שלו לאמן את הקבוצה". על פי חוזהו, קזלאוסקאס אמור להישאר במוסקבה עד תום עונת 2012/13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully