וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "מאמינים שאנחנו יכולים לנצח את יונייטד"

האיטלקי מצפה בכליון עיניים למשחק: "יש לנו ביטחון ביכולותנו" (21:30, ספורט1 ו-HD). קול ישחק, רוני לא ייענש על המרפק

צ'לסי כנראה כבר לא תזכה העונה באליפות. הכחולים רחוקים 15 נקודות מהמקום הראשון, אבל זה לא ימנע מהאלופה להמשיך להילחם על כבודה. מחר (שלישי) צ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד לקרב צמרת מסקרן (21:30, ספורט1 ו-HD), ואם עד לפני כמה חודשים חובבי הכדורגל האמינו שהמשחק הזה עשוי להכריע את האליפות, אבל עכשיו מבחינת צ'לסי מדובר בקרב אחר לחלוטין: קרב על כבוד, קרב על המעמד, ויותר מהכל קרב על המקום הרביעי.

הבלוז כרגע במקום החמישי עם 45 נקודות, שתי נקודות מאחורי טוטנהאם (אך עם משחק חסר) וחמש נקודות מאחורי מנצ'סטר סיטי (אך עם שני משחקים חסרים). מאז 2002 צ'לסי לא סיימה מחוץ לארבע הראשונות, וקרלו אנצ'לוטי ממש לא ירצה שזה יקרה בקדנציה שלו. כרגע העניינים ממש בידיים של צ'לסי, מאחר שהיא תארח גם סיטי וגם את טוטנהאם בסטמפורד ברידג' (ותתארח לעוד משחק מול יוניטד באולד טראפורד).

צ'לסי: קול ישחק, טרי אופטימי

"אנחנו משחקים עם ביטחון גדול מאוד בבית", יודע ג'ון טרי, "ואני מאמין שזה יעזור לנו במשחק גדול כזה. זה קרב קריטי עבורנו, שאנחנו חייבים לנצח בו, ומי יודע - אם יונייטד תפסיד, אולי זה יגביר עליהם את הלחץ".

הסיפור שהסעיר את צ'לסי ביומיים האחרונים הוא כמובן פרשת אשלי קול. המגן ירה ברובה אוויר במהלך האימון, ופגע בסטודנט מהצוות הרפואי של הקבוצה. קול התנצל, הועמד לוועדת משמעת ונענש, אבל אנצ'לוטי הבהיר שהוא ישחק במשחק מול יונייטד.

"אנחנו לא שמחים עם מה שקרה, אבל דיברתי איתו, והוא ישחק", הבהיר אנצ'לוטי, "הוא עשה טעות, זו הייתה תאונה. הגבנו בצורה הנכונה, והוא ישחק במשחק. הוא שחקן שלנו, ותמיד התנהג יפה. מי מאיתנו לא עשה טעות בחייו?".

על המשחק הקרוב אמר האיטלקי: "זה משחק מאוד חשוב עבור יונייטד, ומשחק מאוד חשוב עבורנו. אנחנו מאוד נרגשים לקראת ההתמודדות. אנחנו מגיעים למשחק ברגע טוב מאוד עבורנו. יש לנו ביטחון ביכולת שלנו, ואנחנו מאמינים שאנחנו מסוגלים לנצח. מן הסתם זה לא הולך להיות קל, כי מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה הטובה בפרמיירליג, אבל אנחנו מקווים לשחק את המשחק שלנו ולנצח. הם שיחקו עם המשכיות, הפסידו רק משחק אחד העונה, וזה אומר שהם מאוד ממוקדים ומרוכזים. זו הסיבה שהם במקום הראשון בליגה".

מנצ'סטר יונייטד: רוני ניצל, גיגס לוחמני

גם מנצ'סטר יונייטד חששה שתקרית משמעתית תשפיע על הסגל שלה למשחק, אבל היום התבשרה שההתאחדות לא תעמיד לדין את ווין רוני על המרפק ששלח לפרצופו של ג'יימס מקארתי במשחק מול ווויגאן בשבת.

רוני (מצורף לינק) הלם בגסות בשחקן היריב, ומאמן וויגאן רוברטו מרטינז זעם וטען שחובה היה להרחיקו. גם השדרים והפרשנים טענו שמדובר בעבירה אכזרית, אך השופט לא העניש את השחקן. ההתאחדות, כידוע, יכולה להעניש שחקן על סמך צילומי וידאו, אך רק במקרים בהם השופט לא רואה את התקרית. במקרה הזה ידיה היו כבולות, מאחר שהשופט טען שראה את המכה ופסק את מה שראה לנכון.

עכשיו, כשהשדים האדומים יכולים להתכונן בשקט למשחק, המנג'ר אלכס פרגוסון יכול להתכונן בשקט בכדי לנסות ולצאת עם ניצחון חוץ מסטאמפורד ברידג'. "זה תמיד משחק גדול בצ'לסי", אמר פרגוסון לקראת ההתמודדות. "פעם היה לנו מאזן טוב מאוד באיצטדיון הזה, אבל בשבע השנים האחרונות הוא היה די עלוב. אנחנו חייבים לעשות משהו בנדון, וזה כל הסיפור של יום שלישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully