וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה חזרה מפיגור ל-1:2 מול אספניול

וובו ואנוסאה הצליחו להפוך את התוצאה אחרי שער של אלברו ואסקז בדקה ה-19. סביליה חזרה לנצח עם 0:3 חלק על חיחון

המחזור ה-26 בספרד יצא לדרך היום (שלישי) עם שני משחקים בהשתתפותן של שתי קבוצות שרוצות מקום באירופה בעונה הבאה. מאיורקה ודודו אוואט, שהתחילו להרגיש את התחתית סוגרת עליהם, הצליחו להשיג ניצחון 1:2 מרשים מול אספניול. מאוחר יותר חזרה סביליה למסלול הניצחונות עם 0:3 ביתי חלק על ספורטינג חיחון.

אספניול - מאיורקה 2:1

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו חשבה שהתאוששה מהמשבר לאחר שעצרה רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון 1:4 על ריאל סוסיאדד בשבת, וחלמה כבר על ניצחון נוסף שיבסס אותה במקום החמישי ויותיר לה סיכוי להדביק את ויאריאל הרביעית. אלא שדווקא מאיורקה, שספגה בשבת הפסד ביתי של 3:0 לברצלונה, הצליחה לחזור מולה מפיגור לניצחון 1:2 יקר מפז.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון בדקה ה-19 כשמסירת עומק של חוזה קסטלון מצאה את אלברו ואסקז לבד מול דודו אוואט ומשם הוא לא התקשה להכניע את הישראלי ולקבוע 0:1. מאיורקה לא נשברה והצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-63 כשסרחיו טחרה הגביה לרחבה כדור חופשי, שפגש את הראש של פייר וובו, שנגח נפלא פנימה וקבע 1:1. הקבוצה של מיכאל לאודרופ הצליחה למצוא גם את שער הניצחון בדקה ה-83, כשהפעם היה זה אמיליו אנסואה, שהגיע ראשון להדיפה לא טובה של קרלוס קאמני ודחק פנימה את ה-1:2 של מאיורקה.

סביליה - ספורטינג חיחון 0:3

האנדלוסים המשיכו בדהירה לעבר כרטיס לאירופה, ואחרי ה-2:2 המצוין מול אתלטיקו מדריד, הם חזרו לדרוס מול האורחת מחיחון. חאבי וראס שוב פתח בשערה של סביליה אבל לא נדרש לעבוד קשה מדי. לואיס פביאנו העלה את המקומיים ליתרון בפנדל מוצלח בדקה ה-28, וכעבור שבע דקות הכפיל דייגו פרוטי את התוצאה. בדקה ה-65 גנז אלברו נגרדו כל תקווה לקאמבק מצד חיחון כשנעץ את השלישי וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully