וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: הפיונירס ומורדי יהודה בחצי הגמר

תל אביב התקשתה בפתיחה אבל הביסה את הרצליה האמרס 16:50, מורדי יהודה עברו בקלות את הנחיל השחור 12:44

שני משחקי הוויילד קארד בליגת הפוטבול הישראלית הסתיימו בניצחונות קלים לפייבוריטיות. במשחק הראשון הביסו מורדי יהודה את הנחיל השחור מבאר שבע 12:44. הפיונירס מתל אביב, שלא הלך להם קל בתחילת המשחק, יצאו עם ניצחון מוחץ על ההאמרס מהרצליה, 16:50.

המורדים מיהודה בדרך לפגוש את הליונס מירושלים בפעם השלישית העונה בשלב חצי הגמר. אף על פי שעדיין לא ניצחו במפגשים ביניהן העונה, הרבלס מקווים שהפעם המזל יילך איתם. במשחק הוויילד קארד אלכס סויקא זרק לשלושה טאצ'דאונים, בעוד ג'ו מרטישיוס, זאק מילר ודוד ארשבסקי גם כבשו יותר מפעם אחת כל אחד.

"ההגנה שלנו עבדה מצויין במשחק", אמר מרטישיוס והוסיף: "אנחנו יודעים שיש לנו היכולת לצבור נקודות בהתקפה, אבל הידיעה שגם ההגנה משחקת טוב נותנת לנו המון ביטחון לקראת המשחק הבא". מאמן הליונס יונה משען אמר לאחר המשחק:" אמנם ניצחנו אותם בליגה, אבל עם כל הכישרון שיש להם קשה לומר שאנחנו הפייבוריטים".

המשחק השני בין הפיונירס וההאמרס היה מותח בהרבה, למרות התוצאה הסופית. ההאמרס החזיקו את התקפת החלוצים במהלך רוב המשחק ואף הובילו ברבע השלישי, אבל הפיונירס התעשתו וברצף ענק לקחו את היתרון וברחו לניצחון חלק. בתל אביב היה זה דן שרוף עם שלושה סקורים ועוד שניים מקובי נמרוד וג'רוד ולרשטיין.

ועכשיו נותרו ארבע. הליונס יארחו את המורדים מיהודה ביום חמישי באצטדיון קראפט בירושלים בשעה 20:00 והאלופה תל אביב סייברס תארח את הפיונירס בנווה גולן במוצ"ש ב-21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully