וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו קול: "מקווה שגרנט ישאיר את ווסטהאם בליגה"

קשר ליברפול החמיא למאמן הפטישים. גרנט עצמו מרוצה מפארקר: "לא חשבנו שהוא יוכל לשחק. הרוח שלו נהדרת"

למרות שהתקשתה ללכת 24 שעות לפני כן, סקוט פארקר שוב הוכיח את החשיבות שלו לווסטהאם אתמול (ראשון), כשניצח על המקהלה של הקבוצה שניצחה את ליברפול בפעם השנייה בלבד ב-19 המשחקים האחרונים ביניהן. פארקר שסבל מחבלה כואבת בכתף, עלה לשחק אחרי שקיבל זריקה לשיכוך כאבים, כבש את השער הראשון בצ'יפ נפלא, נבחר לשחקן המצטיין, וזכה למחמאות בסיום.

"סקוט הוא בחור מיוחד, הרוח שלו הייתה נהדרת. שלוש שעות לפני המשחק עוד חשבנו שהוא לא יוכל לשחק", סיפר המאמן אברהם גרנט, "הפציעה שלו הייתה רצינית, הוא בקושי הצליח ללכת ולהזיז את היד. הצוות הרפואי שלנו לא האמין שהוא יוכל לשחק. אבל סקוט הוא שחקן שנותן 100 אחוז והוא תמיד אופטימי וחיובי".

אגב גרנט, המאמן שערב המשחק החמיא לקשר ליברפול, ג'ו קול, קיבל ריקושטים חיוביים מהשחקן עמו הוא שיתף פעולה בעבר בצ'לסי. "איש טוב, איש כדורגל", אמר קול לערוץ הטלוויזיה של ליברפול, "הוא עשה עבודה מצוינת בצ'לסי אחרי כשקיבל את הקבוצה אחרי מוריניו, שהיה אגדה. היינו מרחק נגיעה מזכייה בשלושה תארים. אברהם הוא אדם טוב שתמיד נותן את הכל. אני מקווה שהוא ישאיר את ווסטהאם בליגה".

בליברפול נרשמה אכזבה אחרי שורה של שבעה משחקים ללא הפסד. "אנחנו מאוכזבים מאיך ששיחקנו", הודה קני דלגליש, "התחלנו טוב, אבל הם כבשו שער יתרון שנתן להם הרבה אמונה בעצמם. ווסטהאם לא הפתיעה אותנו כי היא נלחמת נגד הירידה, אבל אחרי השער הראשון שלהם הם קיבלו הרבה ביטחון ואנחנו לא שיחקנו טוב כמו שאנחנו מסוגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully