וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אנחנו קבוצה שמשחקת תחת הרבה לחץ"

מנג'ר ארסנל ניסה להסביר את הטעות של שצ'סני שעלתה לתותחנים בהפסד בגמר גביע הליגה. מקליש: "לא נתנו לנו סיכוי"

ארסנל עמדה הערב (ראשון) על סף שבירת בצורת של שש שנים בלי תואר, אבל סיימה אותו עם עוד מפח נפש אחרי הפסד דרמטי 2:1 לבירמינגהאם סיטי בגמר גביע הליגה באצטדיון וומבלי. התותחנים הצליחו לחזור מפיגור אחרי שער מפתיע של ניקולה זיגיץ' בדקה ה-27, כשרובין ואן פרסי כבש בדקה ה-39, אבל טעות מביכה של וויצ'ק שצ'סני בדקה ה-90 איפשרה לאובפמי מרטינס לכבוש את שער הניצחון של הכחולים, שחגגו תואר ראשון מאז 1963.

"הראנו הרבה אופי כשחזרנו מפיגור", התנחם ארסן ונגר המאוכזב. "הייתה לנו הופעה טובה וחשוב שנהיה גאים בגישה שלנו, אבל לצערנו לא זכינו בגביע וזה כואב מאוד". על הטעות של שצ'סני אמר ונגר: "זה לא משהו שאמור לקרות, לא מתאמנים על דברים כאלה באימונים. אני מייחס את זה ללחץ, ולבעיות בתקשורת בין השחקנים".

לגבי מצבה המנטלי של קבוצתו אמר המנג'ר הצרפתי: "אנחנו עדיין קבוצה שמשחקת תחת הרבה לחץ להגיע להישגים ואני מרגיש שאנחנו מותשים פיזית בגלל עומס המשחקים. שיחקנו ביום רביעי ובירמינגהאם נחה, וניתן היה לראות שהם חדים יותר מאיתנו".

בצד השני חגגה בירמינגהאם תואר היסטורי שנתן לה סיבה נדירה לחגוג בעיצומם של מאבקי ההישרדות שלה בפריימרליג. "זה ההישג הכי גדול בקריירה שלי, בהתחשב ביריבה שעמדה מולנו", צהל אלכס מקליש. "אף אחד לא נתן לנו סיכוי לפני המשחק, וידעתי שארסנל תנצח אותנו בתשעה מתוך עשרה משחקים, אבל האמנו שככה זה ייגמר. זו הייתה תצוגה עצומה שלנו. דבקנו בתכנית המשחק והעזנו ברגעים הנכונים".

"ידענו שאם נחזיק מעמד מספיק זמן נוכל לשלוח את השחקנים המהירים שלנו כדי לעשות את העבודה", המשיך מקליש. "וזה מה שקרה בסופו של דבר. ההגנה שלנו נשברה בשוויון שלהם והרבה שחקנים נתפסו מחוץ לעמדה שלהם, אבל היה לנו קצת מזל בסיום, והוא הגיע לנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully