וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר לפאייט חתם באשדוד, דלרון ג'ונסון שוחרר

27.2.2011 / 21:53

הגארד האמריקאי (26, 1.88), שפתח את העונה בפרטיזן בלגרד, יחליף את ראמל בראדלי הפצוע. ג'ונסון שאכזב שוחרר

מכבי אשדוד תנחית מחר (שני) בבוקר את הגארד האמריקאי אוליבר לפאייט שפתח את העונה במדי פרטיזן בלגרד. לפאייט, שסיכם את תנאיו, יחליף בתקופה הקרובה את ראמל בראדלי, גארד הקבוצה, שערך הערב ניתוח ארתוסקופיה בברכו על מנת לבדוק את מפרק הברך הבעייתי שלו. באשדוד ידעו בימים הקרובים מה מצבו של בראדלי, ובמידה ואכן סובל מבעיה רצינית, הוא לא יחזור למשחק העונה. במידה ולא יימצא כל פגם בבדיקה, ישוב בראדלי לפעילות בעוד כחודש עד חודש וחצי. מי שיעזוב מחר את הקבוצה הוא הפורוורד דלרון ג'ונסון שלא הרשים בחודש מאז שהגיע לעיר הנמל.

לפאייט (26, 1.88), בוגר מכללת יוסטון משנת 2007, הוא גארד אתלטי שנחשב לאחד מהכוכבים העולים באירופה. הוא פתח את הקריירה המקצוענית שלו במדי ויטוריה המקסיקנית, בה רשם 16.5 נקודות ו-5.2 אסיסטים בממוצע למשחק. גם את עונת 2008/9 פתח בויטוריה אך לאחר שמונה משחקים עבר לשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה שעברה שיחק לפאייט במדי פורט ווין מליגת הפיתוח, ורשם משחק אחד במדי בוסטון סלטיקס שם קלע 7 נקודות.

את העונה הנוכחית פתח לפאייט כאמור במדי פרטיזן בלגרד, אך עזב לאחר 12 משחקים, מתוכם שישה ביורוליג בהם רשם 8.5 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר מכן חתם לאפייט במדי אריס סלוניקי, אך כרטיס הטיסה שלו ליוון בוטל בעוד הוא מחכה לטיסה בארצות הברית, מאחר והקבוצה החתימה במקומו את בובי בראון. לאפייט שיחק בליגת הפיתוח, ונקרא לבשיקטש הטורקית, אך לא חתם על חוזה מאחר ולא עבר את הבדיקות הרפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully