וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו

העטלפים חזרו מפיגור לניצחון, שהגדיל את הפער שלהם מהמקום הרביעי, לאחר שוויאריאל סיימה ב-2:2 מול סנטאנדר

ויאריאל איבדה הערב (ראשון) שוב נקודות במאבק על המקום השלישי בליגה הספרדית, כשהפעם היא נפרדה מסנטאנדר בתיקו 2:2, ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. התוצאה הזאת שירתה מצוין את ולנסיה, שהצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו, ופתחה פער של ארבע נקודות מויאריאל. כזכור, המקום השלישי בליגה הספרדית מוביל ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות, בעוד שמהמקום הרביעי מגיעים למבחנים.

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 2:1

העטלפים הגיעו למשחק לאחר שתי תוצאות תיקו מאכזבות גם בליגת האלופות וגם בליגה, שקטעו רצף נהדר של שבעה ניצחונות בשמונה משחקים. היום הצליחו שחקניו של אונאי אמרי להתאושש משתי תוצאות התיקו המאכזבות עם ניצחון 1:2 בסן מאמס על אתלטיק בילבאו. ולנסיה ניצלה את התיקו של ויאריאל הרביעית והגדילה את הפער ממנה לארבע נקודות.

דווקא הבאסקים עלו ליתרון בדקה ה-14 כשמסירת רוחב של גאיצקה טוקוורו מצאה את פרננדו יורנטה, שלמרות עבירה עליו הצליח להסתובב ולבעוט מקרוב פנימה, 0:1 לבילבאו. ולנסיה הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-71 עם בעיטה מקרוב של חואן מאטה אחרי בישול של חואקין. העטלפים הצליחו להשלים את המהפך בדקה ה-81 עם שער של ג'ונאס.

סנטאנדר - ויאריאל 2:2

המארחים הגיעו למשחק הזה אחרי שני ניצונות רצופים, והמשיכו במומנטום כשכבר בדקה השלישית החלוץ הארגנטינאי אריאל העלה אותם ליתרון 0:1. האורחים חיכו עד לדקה ה-66 והצליחו להשוות משער של מרכוס רובן, שנהנה ממסירת רוחב מצויינת ונגח פנימה. השוויון של ויאריאל החזיק מעמד לשתי דקות בלבד, כשג'ובאני דוס סנטוס הפציץ את שערו של דייגו לופז ולא הותיר לו סיכוי. בויאריאל אמנם לא זוכרים ניצחון, אבל יכלו להתנחם לפחות בשער שוויון דרמטי בדקה ה-90 שהיה שייך לשני מחליפים. קסורלה שנכנס בדקה ה-63 רשם בישול שני במשחק והפעם לנילמאר שנכנס 20 דקות קודם לכן וקבע את תוצאת המשחק, 2:2.

משחקים נוספים:

לבנטה - אוסאסונה 1:2
ללבנטה: סרחיו בלסטרוס (44), פליפה קאיסדו (50). לאוסאסונה: וולטר פנדיאני (41)

הרקולס - חטאפה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully