וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן שוב איבדה נקודות

המוליכה דורטמונד יכולה להמשיך לחגוג, הפעם מאיבוד נקודות של לברקוזן שנפרדה מברמן ב-2:2. פרנקפורט-שטוטגארט 2:0

המחזור ה-24 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים, כאשר בראשון ניצחה שטוטגארט את פרנקפורט 0:2 בקרב תחתית. במשחק השני נפרדו ורדר ברמן ולברקוזן בתיקו 2:2, מה שגרם לשניה בטבלה לאבד נקודות אחרי שני ניצחונות רצופים, כך שבסיומו של המחזור מקדימה המוליכה דורטמונד את לברקוזן ב-12 נקודות.

פרנקפורט - שטוטגארט 2:0

שטוטגארט הלפני אחרונה הגיעה לפרנקפורט אחרי שני הפסדים רצופים, אבל שחקניה ידעו בנוסף שהיריבה היא קבוצת הבונסדליגה בתקופה הרעה ביותר. המארחים הגיעו למשחק הזה אחרי חמישה הפסדים בשישה משחקים, שבכולם הם לא השיגו אפילו שער זכות אחד. למרבה הצער של אוהדי פרנקפורט, השחקנים המשיכו להיצמד לסטטיסטיקה הנוראית הזאת, ורשמו הפסד ביתי נוסף ללא שער זכות ועם שני שערי חובה.

בפרנקפורט לא יכלו לבקש יותר. כבר בדקה ה-15 הורחק הקפטן מתיו דלפייר משטוטגארט אחרי שדחף שחקן של הקבוצה היריבה לפני שניגש לבעיטה חופשית, אבל זה לא ממש עזר למארחים. שטוטגארט דווקא הסתדרה מצוין עם החסרון המספרי, וזה בא לידי ביטוי במחצית השניה. בדקה ה-64 מרטין הרניק העלה אותה ליתרון מבעיטה בתוך הרחבה, וארבע דקות מאוחר יותר הגיע תמאש היינל למצב דומה וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לשטוטגארט שנותרה אמנם במקום הלפני אחרון, אבל התקרבה לקו האדום.

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 2:2

השניה בטבלה קיוותה לחזור למומנטום עם ניצחון שלישי ברציפות, אבל איבדה יתרון 0:2, כאשר המארחים מהתחתית כבשו את שני השערים שלהם בשמונה הדקות האחרונות. בדקה ה-42 שלח גונזאלו קסטרו מסירת רוחב לתוך הרחבה, וארן דרדיוק היה במקום כדי לנגוח מקרוב ולהעלות את לברקוזן ל-0:1. בדקה ה-67 אותו דרדיוק בישל לסימון רולפס, שכבש את שערו השלישי בחמשת המחזורים האחרונים וקבע 0:2 ללברקוזן. סטפן קיסלינג פירגן למארחת עם שער עצמי בדקה ה-82. לברקוזן ניסתה להסתגר בדקות שנותרו, ואיבדה בדרך את ארתורו וידאל שהורחק בדקה ה-87. למרות שנותרו דקות בודדות, היא הצליחה לנצל את היתרון המספרי כאשר סבסטיאן פרודל נגח את שער השוויון בתוספת הזמן של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully