וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחרי דרמה גדולה, רמת השרון שוב בפסגה

המוליכה חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את בית"ר שמשון בזכות פנדל בתוספת הזמן. ניצחונות גם להפועל הרצליה, אחי נצרת ועראבה

המחזור ה-24 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. אחרי שביום שישי איכזבה המוליכה הפועל כפר סבא עם הפסד ביתי 2:1 להפועל ראשון לציון, עירוני רמת השרון ניצלה זאת ועלתה לפסגה על חשבונה עם ניצחון 1:2 דרמטי על בית"ר שמשון תל אביב מפנדל של משה אבוטבול עמוק בתוך תוספת הזמן. עוד לפני כן, הפועל הרצליה התקרבה עד כדי שתי נקודות מהמקום השלישי, אחרי שניצחה 0:3 בחוץ את מכבי באר שבע. אחי נצרת גברה 0:2 על הכח עמידר רמת גן האומללה, ואילו נועלת הטבלה אחווה עראבה הפתיעה עם 2:3 על עירוני בת ים.

בית"ר שמשון תל אביב - עירוני רמת השרון 2:1

אחרי שתי תוצאות תיקו מאז הניצחון המרשים במשחק העונה, איבדה עירוני רמת השרון את הפסגה. למזלה, גם הפועל כפר סבא לא צברה נקודות בסיטונות, והודות להפסד שלה בשישי 2:1 להפועל ראשון לציון, התאפשר לקבוצה של מומי זפרן לכבוש מחדש את המקום הראשון בצורה דרמטית. האורחים שלטו במחצית הראשונה, החמיצו הזדמנויות טובות ובעטו לקורה (אוסקר גררו), אך בדקה ה-56 נקלעו לפיגור בעקבות נגיחה מקרוב של מור גולן.

אורן ניסים, שעלה כמחליף ברמת השרון, קיבל הזדמנות להשוות בדקה ה-65, אבל הפנדל שלו נעצר אצל שחר שמש. שלוש דקות לאחר מכן, השוויון בכל זאת הגיע, כשגררו הקולומביאני, שסחט גם את הפנדל, מצא סוף כל סוף את הרשת עם הראשון שלו בישראל. בתוספת הזמן סימן הקוון לנגיעת יד של דודי אלישע מבית"ר שמשון ברחבה, ואחרי ויכוחים רבים ובלגן גדול השופט הצביע על הנקודה הלבנה. הפעם משה אבוטבול לקח את האחריות ובדקה ה-96 קבע ניצחון דרמטי לרמת השרון.

מכבי באר שבע - הפועל הרצליה 3:0

תבוסה שנייה תוך שבוע לחבורה של שרון אביטן. אחרי חמישה משחקי בית ללא הפסד, מכבי באר שבע קרסה מול הפועל הרצליה המפתיעה, שהעלתה את מאזנה במקום השביעי ל-39 נקודות, רק שתיים פחות מנס ציונה השלישית. שלומי חנוכה הבקיע את השער הראשון בדקה ה-44, וסידר לקבוצתו מומנטום מצוין למחצית השנייה, במהלכה הוסיפו שערים ריף מסיקה (65) וגיא עובדיה (83) ונקמו על ההפסד לבאר שבע בגביע.

אחי נצרת - הכח עמידר רמת גן 0:2

מה יהיה עם הכח? בשישי הסגולים ראו את הפועל נצרת עילית מורידה אותם אל מתחת לקו האדום, למרות תשע הנקודות שהורדו ממאזנה, אבל גם זה לא גרם להם להתעורר. אחי נצרת, שהביסה את הכח 0:4 בסיבוב הראשון בווינטר, הסתפקה הפעם במחצית הכמות והמשיכה לברוח לעבר מקום בפלייאוף המרכזי. ג'ורג' דאטורו (10) ופנדל של אלירן חודדה (56) כבשו לזכות אחי, כשאוגוצ'וקו קליסטוס (56) הורחק משורות האורחים שסופרים כבר 18 משחקים רצופים ללא ניצחון.

אחווה עראבה - עירוני בת ים 2:3

מזל טוב לנועלת הטבלה, שקוטעת רצף של שמונה הפסדים ורושמת בסך הכל את ניצחונה השלישי העונה. גונטרס סילאגליס הלטבי העלה את אחווה עראבה ליתרון בדקה ה-35 ועימאד בדארנה הכפיל בדקה ה-57, אך מתי אברהם (64) ופטי נימבה (66) השוו בצמד מהיר. לבת ים זה לא הספיק, מפני שבדקה ה-70 היה זה עלי איברהים שסגר עניין עבור המארחת שבמאזנה כעת ארבע נקודות. בת ים מסתבכת בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully