וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה את סמפדוריה 0:2

ווסלי סניידר וסמואל אטו העלו את הנרהזורי למקום השני בזכות סיומת נהדרת למשחק בגנואה. אודינזה הביסה את פאלרמו 0:7

אחרי שיובנטוס איכזבה אתמול (שבת) בפעם המי יודע כמה והפסידה 2:0 לבולוניה בבית, נמשך היום המחזור ה-27 בסרייה A. קצת קשה למצוא את המילים שיגדירו את המשך המחזור, כשבמרכזו תוצאה מדהימה: אודינזה דרסה בחוץ 0:7 ענק את פאלרמו, כשאלכסיס סאנצ'ז כובש רביעייה בעוד אנטוניו די נטאלה חוגג שלושער. אינטר ניצחה את סמפדוריה 0:2 ועלתה זמנית למקום השני על חשבונה של נאפולי, שתפגוש מחר (שני) את המוליכה מילאן במשחק העונה. רומא איבדה יתרון 0:2 בבית מול פארמה וסיימה איתה ב-2:2. לאציו שוב איכזבה והפסידה 1:0 לקליארי.

פאלרמו - אודינזה 7:0

ואוו! מי היה מאמין שכך ייגמר המשחק בו מארחת השמינית בטבלה את הרביעית? אודינזה דרסה, רמסה וכתשה את פאלרמו האומללה 0:7, כשאנטוניו די נטאלה עם שלושער (שהעלה אותו לראשות הכובשים בליגה), ואלכסיס סאנצ'ז עם רביעייה חוגגים על הסיציליאנים האומללים, שבנוסף לכל הצרות גם נותרו עם תשעה שחקנים אחרי שארמין באצ'ינוביץ' הורחק בדקה ה-40 ומתיאו דרמיאן בדקה ה-60. לפאלרמו זהו הפסד שלישי ברציפות.

הקרקס החל כבר בדקה ה-10 כשהגבהה של פאבלו ארמרו מצאה את די נטאלה הנפלא והוא נגח פנימה את ה-0:1. תשע דקות חלפו ואודינה מצאה את השני, הפעם היה זה אלכסיס סאנצ'ז, שבעט ממרכז הרחבה פנימה את ה-0:2 של האורחת. החגיגה של אודינזה נמשכה בדקה ה-28 כששוב זה היה אלכסיס סאנצ'ז, שוב בבעיטה ממרכז הרחבה, כשהפעם המבשל היה די נטאלה אחרי מתפרצת.

בדקה ה-40 נותרה המארחת ב-10 שחקנים כשארמין באצ'ינוביץ' ספג כרטיס צהוב שני לאחר עבירה גסה. אודינזה לא ריחמה וכבשה פעמיים תוך דקה, כשדי נטאלה ואלכסיס סאנצ'ז כבשו בדקות ה-41 וה-42. נגמרה החגיגה? ממש לא. רק שלוש דקות חלפו במחצית השנייה ואלכסיס כבש את השישי מתוך הרחבה. בדקה ה-60 כבשה אודינזה את השביעי לאחר שמתיאו דרמיאן ביצע עבירה גסה ברחבה והורחק. די נטאלה ביצע את הפנדל מדויק וקבע 0:7 משפיל. לא יפליא אף אחד אם בימים הקרובים יהיו זעזועים בקבוצה המושפלת.

רומא - פארמה 2:2

משהו טוב קרה לסגנית האלופה מאז התפטרותו של קלאודיו ראניירי והגעתו של שחקן העבר ויצ'נזו מונטלה. המאמן החדש הצליח להוביל את הג'יאלורוסי לניצחון ליגה אחרי כמה מפלות מביכות והצליח לעורר רוח חדשה בקבוצה. המשחק היום היה נראה כהמשך ישיר לכך, כשרומא הוליכה כבר 0:2, אך מתברר שלכל אופוריה יש התפכחות. רומא סיימה ב-2:2, ונזכרה שהליקויים עדיין שם.

הג'יאלורוסי עלו ליתרון כבר בדקה ה-19 לאחר שאלסנדרו לוקארלי הכשיל ברחבה את רודריגו טאדיי. פרנצ'סקו טוטי בעט את הפנדל חזק ושטוח לפינה ולא הותיר שום סיכוי לאנטוניו מיראנטה בדרך ל-0:1 למקומיים. רומא מצאה את השני בדקה ה-36 לאחר שקרן מצאה את ראשו של מתיאו בריגי, שנגח עד לחואן, שמקרוב דחק פנימה את ה-0:2. פארמה הצליחה לצמק בדקה ה-74 כשאמאורי הצליח להרשית ולצמק ל-2:1 לאחר בישול של פרנצ'סקו ואליאני. חמש דקות בלבד חלפו והחלוץ, שהגיע מיובנטוס בינואר, כבש את השני בבעיטה ממרכז הרחבה. יופי של התאוששות של פארמה ואמאורי, אבל רומא יכולה להאשים רק את עצמה. שוב.

קליארי - לאציו 0:1

התכולים מהבירה הגיעו למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, אך התרסקו שוב ואודינזה סוגרת את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד. לאציו הפסידה 1:0 לקליארי ונותרה במקום הרביעי עם 48 נקודות בלבד, לעומת 50 של אינטר השלישית ו-47 של אודינזה.

בדקה ה-40 הצליחה קליארי לעלות ליתרון לאחר התקפה מתפרצת מהירה במיוחד, שנגמרה עם בעיטה של רוברט אקוואפרסקה, שעברה כבר את תומאס ברני, אל נדחקה פנימה דווקא מרגליו של אנדרה דיאס, קבע 0:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לוח התוצאות במשחק של פאלרמו מול אודינזה. Alessandro Fucarini, AP
אין עוד מה להוסיף לזה/AP, Alessandro Fucarini

סמפדוריה - אינטר 2:0

הנרהזורי הגיעו לגנואה בידיעה שניצחון יעלה אותם זמנית למקום השני, ובמקרה כזה יריבתם העירונית תוכל להשאיר אותם שם אם תנצח ביום שני את נאפולי. לא ברור מה הציפיות של אינטר ממשחק העונה, מה שבטוח זה שהם השיגו ניצחון חשוב שהשאיר אותם חזק במאבק על התואר. באינטר היו צריכים להמתין 74 דקות כדי להשיג "אוויר לנשימה", אבל היה שווה לחכות. ווסלי סניידר סובב נהדר כדור חופשי ממרחק של 25 מטרים לפינה השמאלית של ג'יאנלוקה קורצ'י, שעשה את המקסימום שלו בזינוק אבל זה לא הספיק.

אינטר הגיעה ליותר מצבים במחצית הראשונה וסמואל אטו בעט בדקה ה-45 היישר לגופו של שוער סמפדוריה, אבל מהצד השני מאסימו מאקרונה הגיע למצב נהדר בדקה ה-62 וראה את סזאר מציל את אינטר מפיגור. בסופו של דבר, מי שהיה קרוב לכבוש שער שני ולהשלים צמד היה ווסלי סניידר, שניסה את מזלו בבעיטה חופשית נוספת בדקה ה-78 ופספס במעט את המסגרת. אטו הגיע להזדמנות משמעותית נוספת שלוש דקות בתוספת הזמן, וראה את קורצ'י מפגין יכולת נהדרת, אבל שוערה של סמפדוריה לא יכל להזדמנות נוספת של הקמרוני ממש בשניות הסיום של התוספת, כשהפעם אטו השתלט על כדור עומק, פרץ לרחבה מצד שמאל ובעט מזווית קשה לרשת כדי לקבוע את תוצאת המשחק.


משחקים נוספים:

בארי - פיורנטינה 1:1
לבארי: עבדלקאדר גזל (87), לפיורנטינה: אלברטו ג'ילארדינו (21)

ברשיה - לצ'ה 2:2
לברשיה: אנדראה קראצ'ולו (16), דווידה זובולי (19), ללצ'ה: דניאלה קורביה (31), ג'אני מונארי (70)

צ'זנה - קייבו 0:1
לצ'זנה: לואיס חימנז (90 בפנדל)

קטאניה - גנואה 1:2
לקטאניה: מקסי לופז (51), גונזאלו ברחסיו (56), לגנואה: אנטוניו פלורו פלורס (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully