וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם גברה 1:3 על ליברפול

אברהם גרנט והפטישים נמלטו מהמקום האחרון אחרי ניצחון גדול. פארקר (22), בה (45) וקול (90) כבשו. מנ' סיטי-פולהאם 1:1

ווסטהאם ואברהם גרנט נמלטו הערב (ראשון) מהמקום האחרון בפרמיירליג בעקבות ניצחון ענק 1:3 על ליברפול. אחרי שבועות של כדורגל טוב שלא תמיד לווה בתוצאות, המאמן הישראלי יכול להרשות לעצמו לחייך. השחקנים שלו רשמו תצוגה יוצאת מן הכלל מול קבוצה עדיפה והוכיחו שוב שעם הכישרון שיש להם בסגל, בהחלט מגיעה להם עוד עונה בפרמיירליג. ווסטהאם העפילה למקום ה-18 כשרק שער אחד מפריד בינה לבין חוף מבטחים. ליברפול השישית יכולה להתחיל לשכוח ממוקדמות האלופות.

אברהם גרנט מנג'ר ווסטהאם. Scott Heavey, GettyImages
ניצחון יוקרתי. גרנט/GettyImages, Scott Heavey

ווסטהאם - ליברפול 1:3

קני דלגליש הגיע לאפטון פארק במערך ניסיוני של 3-5-2 וחוליית ההגנה שלו נראתה מבולבלת. ווסטהאם, מנגד, נראתה נחושה מהפתיחה ואחרי 22 דקות כבשה שער נהדר. שיתוף פעולה בין סקוט פארקר לתומאס היצלספרגר הסתיים בבעיטה מתוחכמת של הראשון לרשת של ריינה. ליברפול נעלמה מהמשחק ובדקה ה-45 גרנט קיבל תמורה מעוד רכש שלו, דמבה בה. החלוץ הסנגלי נגח פנימה את שערו השלישי בפרמיירליג וסגר מחצית נהדרת, 0:2.

במחצית השנייה ווסטהאם ירדה לבונקר וכמעט שילמה את המחיר. בדקה ה-84 צימק גלן ג'ונסון ל-2:1 לאחר מבצע אישי ענק של לואיס סוארז, אבל ווסטהאם, שאיבדה כל כך הרבה פעמים העונה יתרון בדקות האחרונות, הצליחה הפעם לעקוץ עם שער של קרלטון קול המחליף בדקה ה-90. בווסטהאם, חובה לציין את משחקו הנהדר של היצלספרגר. הקשר הגרמני (בהופעה 100 בפרמיירליג וראשונה בווסטהאם) משדרג את מרכז השדה של הפטישים, מנהל את המשחק ביד רמה ומוסיף מימד של איום ממרחק. גם השוער המושמץ רוברט גרין רשם יום נהדר.

וקצת סטטיסטיקה לסיום. ווסטהאם, עם המאזן הביתי הגרוע בפרמיירליג, שברה את מאזן האימה מול האדומים. לפני הניצחון הערב, הפטישים הפסידו בארבעת המפגשים האחרונים מול ליברפול וספגו שלושה שערים בכל אחד מהמשחקים. ב-17 המשחקים האחרונים בין השתיים, ניצחה ווסטהאם רק פעם אחת - בינואר 2008 - אז פנדל של מארק נובל בדקה ה-90 קבע 0:1 באפטון פארק. היום נפתחה הספירה חדשה.

מהלך המשחק

דקה 3: היצלספרגר הניף את הרגל וירה מהאוויר כדור אדיר מ-30 מטרים, היישר לידיים של ריינה.

דקה 5: ג'רארד שלח כדור ארוך שנחת על ראשו של מיירלש ומשם ננגח החוצה.

דקה 13: כדור קרן של ליברפול ננגח בעוצמה על ידי ג'ונסון, אבל פיקיון היה בדרך ומנע שער.

דקה 21: היצלספרגר שוב נותר לבד מ-20 מטרים וירה לעבר השער, אבל ריינה היה במקום.

דקה 22: גול! ווסטהאם עולה ליתרון לאחר מבצע נהדר. פארקר חילץ כדור, קיבל בחזרה מהיצלספרגר ועם הפאלש שלח כדור מתוחכם לפינה של ריינה. 0:1 לווסטהאם

דקה 24: קאוט ירה מפינת הרחבה ומצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 39: מרטין קלי חיפש את השער בבעיטה מחוץ לרחבה, גרין ירד היטב ועצר.

דקה 45: גול! כדור ארוך נשלח לעבר בה שהוריד בראש ואוניל ורץ למרכז הרבחה. אוניל הגביה נהדר מימין וחלוץ הרכש מהופנהיים נגח לרשת של ריינה, שאפילו לא זז. 0:2

דקה 52: עוד חור בהגנת ליברפול הותיר את בה במצב נוח, אבל החלוץ ירה כדור שטוח שחלף ליד הקורה.

דקה 61: ג'רארד הכניס כדור לרחבה, סוארז השתחרר מהשמירה וסחט הצלה נהדרת מגרין.

דקה 63: אוניל הגיע למצב מסוכן בצד הימני של הרחבה, ריינה הדף לקרן.

דקה 72: ג'רארד ירה מהאוויר כדור קופץ מ-20 מטרים, גרין התעופף ורשם עוד הצלה גדולה.

דקה 84: גול! הלחץ האדיר של ליברפול השתלם. סוארז ניצל טעות של יקובסן, היתל בפארקר באגף השמאלי והעביר כדור רוחב אותו דחק ג'ונסון לרשת. 2:1

דקה 90: גול! ווסטהאם מצליחה לעקוץ. כדור ארוך הגיע למחליף קול שהתגבר על קראגר ושלח פנימה מול ריינה. 1:3 לווסטהאם.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, לארס יקובסן, ג'יימס טומקינס, מתיו אפסון, ווין ברידג', גארי אוניל, מארק נובל, סקוט פארקר, תומאס היצלספרגר, דמבה בה (קרלטון קול, 89), פרדריק פיקיון (ג'ונתן ספקטור, 82).

הרכב ליברפול: פפה ריינה, גלן ג'ונסון, מרטין קלי (נפצע - ג'ו קול, 43), ג'יימי קראגר, מרטין שקרטל, דני ווילסון, ראול מיירלש (דויד אנגוג, 49), לוקאס, סטיבן ג'רארד, דירק קאוט, לואיס סוארז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 1:1

מנצ'סטר סיטי שמרה אמנם על מקומה השלישי בפרמיירליג, אבל היא ממשיכה לאבד נקודות. הערב היא סיימה בתיקו 1:1 מאכזב נגד פולהאם בבית, וכל זה אחרי שהובסה על ידי מנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם.

דווקא הסיטי עלו ראשונים ליתרון. זה קרה בדקה ה-26 כשקרלוס טבז הכין למריו באלוטלי שהפציץ מחוץ לרחבה לרשת. שלוש דקות מפתיחתה של המחצית השניה, דמיאן דאף השווה לזכותה של פולהאם וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully