וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "מקווה שהבית יעשה את ההבדל"

קפטן הדייויס מתכונן לפולין, אותה הוא הגדיר כ"נבחרת מאוד דומה ושווה לנו". רם: "יוני ואני עוד נחזור לרמות הגבוהות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הדייויס של ישראל ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש שיתחיל ביום שישי עם נבחרת פולין על עלייה לפלייאוף העלייה לבית העליון. את ישראל ייצגו דודי סלע ואמיר ויינטרוב ביחידים, וכמובן יוני ארליך ואנדי רם בזוגות. הפולנים צפויים לשלוח את לוקאס קובוט המדורג 42 ביחידים ו-12 בזוגות, את מיכאל פז'יסייז'ני (137 בעולם) ואת הזוג המצוין מריוס פריסטנברג ומרצין מאטקובסקי.

הקפטן אייל רן פתח: "זה מפגש בין נבחרות מאוד שוות. לשתיהן יש שחקני זוגות מהטובים בעולם, שחקני יחידים שנושקים למאייה הראשונה ואני מאוד מקווה שמה שיעשה את ההבדל זו העובדה שאנחנו משחקים בבית. לגביע דייויס יש חוקים משלו וזו לא סתם קלישאה. אנחנו רוצים להשתמש בקהל ולעבור את המפגש הזה בהצלחה".

דודי סלע התייחס לחזרה לרמת השרון וכן לעבודה המשותפת שלו עם הראל לוי: "אני שמח לשחק ברמת השרון, הזכרונות הכי טובים שלי הם משם. הראל תמיד עזר לי גם בדייויס וגם בתחרויות. אנחנו עובדים הרבה על על המגרש. התוצאות עדיין לא הגיעו, אבל אני מקווה שהחל מהשבוע הן יגיעו".

אמיר ויינטרוב, שיערוך בכורה בנבחרת הדייויס גמחבט מספר 2, סיפר: "הייתה לי תקופה ארוכה של תחרויות ולכן חזרתי לארץ שלושה שבועות לפני, כי הייתי צריך להוריד עומס ולהתכונן. יש לי הרבה הכנה מנטלית. הנבחרת תומכת בי בצורה טובה מאוד".

אנדי רם התייחס לכך ששיתוף הפעולה המחודש שלו ושל יוני ארליך בינתיים לא השיג תוצאות מרשימות העונה: "בדייויס אנחנו לא צריכים להוכיח. בסבב עוד לא התחברנו נכון, אבל פה תמיד ניצחנו. היינו ברמות הכי גבוהות בעולם וגם נחזור לשם. ברמת השרון, עם הקהל והדחיפה, אני מאמין שנעשה את העבודה. הזוג הפולני הוא אחד מהטובים שהיה בארץ, הם משחקים הרבה שנים ביחד ונחכה לראות מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully