וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית ההינצלות של הפועל רמת גן

27.2.2011 / 12:05

בקבוצה מאמינים שאפשר לשרוד: רק צריך לנצח את השכנות לתחתית, להתפלל ולבנות על בוקסנבוים שיביא איכויות

בהפועל רמת גן ממשיכים להאמין שלמרות המצב הקשה בו נמצאת הקבוצה (שקועה בתחתית עם 6 נקודות בלבד), אפשר יהיה לעשות את הבלתי ייאמן ולשרוד בליגת העל בסופו של דבר. אמש (שבת) קטעה הקבוצה רצף בן ארבעה הפסדים רצופים כשחילצה 0:0 מהפועל באר שבע באצטדיון וינטר במסגרת המחזור ה-24 בליגה.

ברמת גן מקווים ומאמינים שבמשחקים שנותרו עד סיום הליגה הסדירה ותחילת הפלייאוף התחתון, תצליח הקבוצה ללקט מספר נקודות נוספות, כשהמטרה המוצהרת היא לנצח את השכנות לתחתית, בית"ר ירושלים בעוד שבועיים ואחר כך את בני סכנין והפועל פתח תקוה כדי להשאיר סיכוי, ולו תאורטי לאחר הקיזוז.

"הרגשות לא נעימים ומעורבים", אמר הבלם טל חן אחרי התיקו נגד באר שבע. "זה היה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהצטרפתי לקבוצה. הייתה סגירה טובה, כל השחקנים עשו הגנה והיו לנו לא מעט הזדמנויות. אבל זה מאכזב שדווקא במשחק בו היינו חייבים להשיג שלוש נקודות והיינו קרובים לכך לא הצלחנו".

בקבוצה האדומה הביעו שמחה גדולה לאור חזרתו למגרשים של הקשר עומר בוקסנבוים שהחלים מפציעה ארוכה בברכו, ומאמינים כי הוא יהווה תוספת כוח משמעותית לסגל עד סוף העונה. "אין ספק ש'בוקסה' מהווה תוספת איכותית למשחק שלנו וזה היה די חסר לנו בתקופה האחרונה", הוסיף חן, שייעדר מהמשחק בשבוע הבא נגד מכבי חיפה בשל צבירת כרטיסים צהובים. את מקומו צפוי למלא הבלם יקיר שינה, שבעצמו נעדר אמש בשל צבירת צהובים. גם הקשר ג'ונתן אסוס, שלא שיחק אתמול בשל צבירת כרטיסים, ישוב לסגל לקראת המפגש נגד הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully