וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של ג'ייסון ג'ונסון מוסיף להיות קשה

שחקן עירוני נהריה, שנפצע בתאונה, עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. משחק הקבוצה נדחה

מצבו של שחקן עירוני נהריה מהליגה הלאומית, ג'ייסון ג'ונסון, מוסיף גם הבוקר (ראשון) להיות קשה. ג'ונסון מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה הנוירוכירורגית של בית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מונשם ומורדם.

כזכור, בליל שבת האחרון התנגש רכבו של ג'ונסון בניידת משטרה בכביש גיל-עם – אפק בצפון. בעקבות התאונה הקשה ביקשה נהריה לדחות את משחק הליגה הקרוב שלה נגד אליצור יבנה וזו נענתה והמשחק נדחה ליום חמישי ה-3.3 בשעה 20:00.

ג'ונסון (24, 2.03), החל את דרכו בסאליבן ג'וניור קולג' ולאחר עונה מצוינת, בה זכה באליפות המחוז, הגיע למכללת דרום קרוליינה סטייט, בה שיחק שנתיים והצטיין. בעונתו האחרונה במכללה, עונת 2008/9, רשם ג'ונסון 13.8 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונתו הראשונה באירופה העביר בליגה האנגלית במדי לסטר, שם הפך לאחד הכוכבים של הליגה ורשם 19.4 נקודות ו-10.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.


את העונה הנוכחית פתח במדי אנטרניק ביירות מהליגה הלבנונית אך לאחר זמן קצר עשה את הדרך הקצרה מביירות לנהריה. ב-16 משחקים בקבוצה רשם 17.2 נקודות ו-12.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. משחקו הטוב ביותר היה מול יקנעם/מגידו אז קלע 35 נקודות והוסיף 16 ריבאונדים. בניצחון בבארי בשבוע שעבר קלע 12 נקודות והוסיף 19 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully