וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל חזרה למקום הראשון

קבוצתו של רודי גארסיה הסתפקה ב-1:1 ביתי מול ליון בקרב הצמרת. פ.ס.ז' גברה 1:2 על טולוז, מארסיי - נאנסי 1:2

ליל חזרה הערב (ראשון) למקום הראשון בליגה הצרפתית, אחרי שסיימה ב-1:1 ביתי את קרב הצמרת שלה מול ליון. אחרי 13 משחקים ללא הפסד, קבוצתו של רודי גארסיה נעצרה בשבוע שעבר במונפלייה (1:0) ובהמשך השבוע הודחה מהליגה האירופית אחרי הפסד 3:1 באיינדהובן, אבל למשחק הגדול מול קבוצת הפאר של ליג 1 היא הגיעה מוכנה.

מוסא סו, שיחד עם אדן הזארד וז'רביניו זכה למנוחה ממאמנו במשחק הקודם, העלה את ליל ליתרון כבר בדקה השמינית כשדחק פנימה אחרי הרמה של הזארד. כשהיה נדמה שהקבוצה הכי אטרקטיבית בצרפת נמצאת בדרך לניצחון יוקרתי שיציב אותה כמועמדת העיקרית לאליפות, הגיע שער השוויון של קים קלסטרום בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה בדקה ה-26.

ליון, שהגיעה למשחק אחרי ה-1:1 הביתי עם ריאל מדריד בליגת האלופות, נותרה במקום החמישי בעקבות התוצאה שהשאירה אותה במרחק סביר של ארבע נקודות מהפסגה.

מארסיי ופריס סן-ז'רמן לא אומרות נואש

לא רק משחק העונה מתקיים הערב בצרפת. מוקדם יותר גברה פריס סן-ז'רמן 1:2 על טולוז בפארק דה פרינס וטיפסה למקום הרביעי בטבלה, עם מרחק סביר מהצמרת. הפריזאים היו טובים יותר ועלו ליתרון מוצדק בדקה ה-28, כאשר סילבן ארמן קבע מתוך הרחבה 0:1 למארחת. שער עצמי של אדריאן ג'ונינו קבע 0:2 עשר דקות מאוחר יותר, כאשר פרנק טאבונו צימק בלבד בדקה ה-62.

ניצחון 1:2 רשמה הערב גם מארסיי, אלא שלחבורה של דידיה דשאן זה הלך הרבה יותר קשה. האלופה מצאה עצמה בפיגור 1:0 מול נאנסי כאשר ז'וליין פרה הבקיע שער מפתיע בדקה ה-34, אלא שאז נכנס לפעולה אנדרה אייוו. הקשר הגנאי השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והבקיע את שער הניצחון בדקה ה-87, כשנדמה היה שהלחץ של האלופה לא יניב פירות. בסיום רושמת מארסיי ניצחון ליגה רביעי ברציפות, וגם היא חזק בתמונת האליפות עם פער נקודה בלבד מהפסגה. ובשבוע הבא? משחק ביתי מול ליל. יהיה חם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully