וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריפ המילטון ודטרויט במסלול התנגשות

בקבוצה זועמים על הגארד שסירב לעבור בטרייד, ובינתיים נאלצים להכחיש שהוא אירגן מרד שחקנים נגד המאמן קיוסטר

על פי דיווחים בארצות הברית בסוף ותחילת השבוע, בדטרויט פיסטונס שורר בלגן עצום שמאחוריו עומד בעיקר ריפ המילטון. הגארד הוותיק לא מרוצה מההתנהלות של הקבוצה ממו טאון ואיננו מסתדר עם המאמן ג'ון קיוסטר ועל פי הדיווחים, הוא ניסה לארגן שביתת שחקנים.

ביום שישי המילטון וכריס ווילקוקס לא התייצבו לאימון קליעות, בעוד אוסטין דיי ורודני סטאקי איחרו. כל הארבעה נקנסו ובדטרויט נזעקו להכחיש מרד שחקנים. קיוסטר אמר: "זה היה עניין פנימי ואנחנו ממשיכים הלאה". גם טיישון פרינס, טרייסי מקגריידי ובן וואלאס לא הגיעו לאימון, אבל השניים הראשונים היו חולים והאחרון שהה לצד אחיו החולה, שמת ביום שבת. במשחק נגד פילדלפיה בין שישי לשבת שותפו שישה שחקנים בלבד.


המילטון התעמת בחריפות עם קיוסטר באימון שנערך בינואר ותקף אותו מילולית לעיני השחקנים האחרים בקבוצה. הוא כינה אותו "כישלון" והקניט אותו שהקריירה המתאימה לו היא של עוזר מאמן. על פי אותם דיווחים, זו הייתה הפעם השנייה בה המילטון מתעמת עם קיוסטר וזו הסיבה בגללה הוא שותף במשחק אחד בלבד מאז ה-10 בינואר.

בתקשורת האמריקאית נכתב גם שבחלונות הגבוהים של הפיסטונס כועסים על המילטון, שסירב לעבור לקבוצה אחרת בטרייד. גם קליבלנד וגם שיקגו רצו להנחית את השחקן, אבל הגארד פסל כל אופציה של מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully