וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גל אלברמן מאוכזב ממעמדו

27.2.2011 / 10:52

לא הסתיר את אי שביעות רצונו כשריף פרץ הועדף על פניו. גם סידיבה נראה חסר חשק. הקבוצה תערער על העונש שספגה

90 שניות של כאב ראש עברו אמש (שבת) על אנשי מכבי תל אביב - מהרגע בו כבש אריק גאו את שער השוויון לאשקלון ועד זריקת ההרגעה שהגיעה עם כיבוש השער השלישי של האריס מדוניאנין. למרות יכולת לא מזהירה, הצליחו הצהובים להבקיע ארבעה שערים, לנצח 2:4 במסגרת המחזור ה-24 הליגת העל ולחזור בשלום עם שלוש הנקודות מאשקלון.

במכבי חלקו שבחים לשני שחקני החלק הקדמי, אלירן עטר שכבש צמד ומאור בוזגלו שבישל פעמיים, והחמיאו להם על משחק טוב על רקע אפרוריות מרבית האחרים. עטר העלה את מאזנו ל-12 כיבושים והוא המצטיין של הצהובים עד כה העונה, בעוד בוזגלו, שנראה לא טוב בשני המשחקים הקודמים, חזר להציג יכולת טובה.

שחקן נוסף שזכה למחמאות רבות הוא הקשר הצעיר ריף פרץ, שעלה בהופעת בכורה בהרכב ונראה כמו שחקן ותיק. בקרית שלום מדברים על פרץ כאחד השחקנים שאמור להיות עמוד התווך של הקבוצה הבוגרת, כשהמסירה הארוכה שלו למדוניאנין, שהפכה לבישול השער הרביעי שכבש עטר, המחישה במעט את הכישרון הטמון ברגלי הקשר הצעיר.

פרץ נפגע לקראת סיום המשחק ממרפק של איליה יברויאן באזור ארובת העין, ועבר בדיקות בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. בסיום הערב הוא התפנה (אמנם עם רטייה על עינו הפגועה, ר"ב) לחגיגות יום הולדתו ה-20 יחד עם כל שחקני הקבוצה. בבדיקות נוספות שעבר הבוקר התגלו שלושה שברים קטנים בארובת העין, שלא מצריכים ניתוח או היעדרות ממושכת. פרץ, שנטל חלק באימון השחרור של הקבוצה, ינוח מספר ימים.

לאחר התלבטות, החליטה הנהלת המועדון להגיש ערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על העונש שספגה הקבוצה בשבוע שעבר. כזכור, על מכבי תל אביב נגזר עונש של משחק בית ללא קהל (בפעם הרביעית העונה) בשל קריאות גזעניות שהשמיעו אוהדיה כלפי קשר הפועל תל אביב, סלים טועמה.

רשימת המאוכזבים במכבי מתארכת

למרות הניצחון, נראה שלא כולם מרוצים בקבוצה, במיוחד מספר שחקנים שראו את המשחק אתמול מהספסל. הקשר ג'יבריל סידיבה שהודח מההרכב, נראה חסר מצב רוח ואפאטי על הספסל וגם כשנשלח להתחמם על ידי המאמן מוטי איוניר נראה חסר חשק ונעדר מוטיבציה.

בשלב מסוים, זעם איוניר על סידיבה, ושאל אותו בכעס: "אתה רוצה לשחק או שאתה רוצה ללכת הביתה?". איוניר רגז בין היתר על סידיבה, שלבש שוב את מעילו לאחר שכבר ערך את תרגילי החימום.

שחקן נוסף שהתייבש על הספסל הוא הקשר גל אלברמן, שהיה בטוח במהלך השבוע שיפתח, אך בסופו של דבר פרץ הועדף על פניו, כאשר אלברמן לא הסתיר את אכזבתו.

סטרול: "מגיע לקהל שלנו כל הכבוד"

"אסור שיקרה מצב בו אנו מובילים 0:2, וקבוצה חוזרת מולנו לשוויון", אמר הבלם אבי סטרול. "זה לא משנה אם היריבה היא אשקלון או כל קבוצה אחרת. המאמנים יעבדו על כך השבוע ונדע לתקן זאת להבא. מעבר לכך, אני שמח שכבשנו ארבעה שערים, החלוצים שלנו נתנו משחק טוב ועטר כבש צמד יפהפה. שחקנים פרגנו אחד לשני והיה כיף לשחק. חשוב שנדע לשמור על המשכיות, זה שם המשחק.

"התחלנו טוב וספגנו שער יפה לכשעצמו, בבעיטה מרחוק. גם במחצית השניה לא עלינו ממש נחושים באמצע, הלכנו אחורה וספגנו את השוויון, אבל אני שמח שהגבנו מיד עם השער השלישי, כי אם לא זה יכול היה להתפתח למשחק לא נעים בכלל".

לקראת סיום המשחק ספג סטרול כרטיס צהוב בעקבות השתוללות לא אופיינית שלו ומילים שפלט כלפי השופט איתן תבריזי: "זה לא קורה לי הרבה, פשוט ראיתי את המרפק שריף פרץ ספג מאחור די בבירור. מעבר לכך, אני לא רוצה להתעסק בזה".

סטרול ידע להעריך את הדחיפה העצומה שקיבלו השחקנים מהאוהדים ביציע: "אני רוצה להגיד לקהל שלנו מילה טובה על כך שהם הגיעו בהמוניהם עד אשקלון ודחפו אותנו. באמת שמגיע להם כל הכבוד".

בנוסף, מעריך הבלם שהקבוצה נמאת עדיין חזק במאבק האליפות: "כל מי שנמצא במערכת יודע שאנו חשופים לביקורת כל הזמן. צריך לדעת לשים את זה בצד, לבוא לאימונים ולהוכיח שאנחנו באמת ראויים. לגבי האליפות, הכל פתוח. יש עוד שישה משחקים עד הפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully