וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "זה יום גדול לדורטמונד"

המאמן חגג ניצחון ראשון במינכן אחרי יותר מ-19 שנה: "בפעם האחרונה שדורטמונד ניצחה כאן, רוב השחקנים עדיין ינקו"

אם הייתה קבוצה שסומנה כזו שיכולה להאט מעט את הדהירה של דורטמונד לאליפות ראשונה בגרמניה מאז 2002, זו הייתה באיירן מינכן. אלא שלמרות שני ניצחונות ליגה רצופים ועוד אחד בסן סירו על אינטר, גם האלופה המכהנת לא הצליחה לעמוד בפני המכונה הצהובה-שחורה, שניצחה 1:3 והגדילה את הפער בפסגת הבונדסליגה ל-13 נקודות.

לדורטמונד זה היה ניצחון חוץ ראשון על באיירן אחרי יותר מ-19 שנה (אוקטובר 1991) - עוד ציון דרך בעונה הפנטסטית של הקבוצה מנורדריין-וסטפאליה - ובמהחלך החגיגות משקפיו של המאמן יורגן קלופ נשברו. המאמן אמר בסיום: "זה יום גדול בשבילנו. אנשים ב-198 מדינות ראו את המשחק וזה מאוד מיוחד. אנחנו מאוד מרוצים. השחקנים השקיעו המון עבודה ובלעדיה לא היינו משיגים את מה שהשגנו. כשדורטמונד ניצחה כאן בפעם האחרונה סבסטיאן קהל היה ילד ורוב השחקנים עדיין ינקו".

בשער של דורטמונד עמד אתמול האוסטרלי בן ה-22 מיצ'ל לאנגראק, שהחליף את רומן ויידנפלר הפצוע וזכה למחמאות מקלופ: "מיץ' הציל אותנו בשלב מסויים כדי לשמור על היתרון שלנו ובסך הכל היה לו משחק מצוין. במשחק הזה היו אלמנטים חשובים להתפתחות שלנו בעתיד".

לואיס ואן חאל המפסיד סיכם: "דורטמונד כבשה ברגעים הנכונים. אנחנו שלטנו במחצית השנייה, אבל לא הצלחנו לגרום לזה להשתם בזמן הנכון. שני השערים הראשונים שספגנו נבעו מטעויות שלנו, אבל דורטמונד גרמה לנו לבצע אותן. האליפות אבודה - כבר אמרנו את זה לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully