וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אנשים צוחקים מאחורי גבי, אבל אמשיך להילחם"

מאמן ריאל זועם על שיבוץ המשחקים ולא יוותר להתאחדות וגם על התואר. קסיאס: "לא נזרוק מגבת". אוואט: "הגיע להם לנצח"

ריאל מדריד הייתה קרובה מאוד לנצח אמש (שבת) את משחק החוץ שלה מול דפורטיבו לה קורוניה, אבל כמעט לא תופס. הקבוצה הלבנה שכבה על השער של הקבוצה מגאליסיה ב-20 הדקות האחרונות, הכדורים שרקו, פגעו בקורות השער וחמקו לידן ופשוט מיאנו להיכנס, כשגם שוער דפור דניאל ארנזוביה נתן הצגה גדולה. בסופו של דבר ריאל סיימה ב-0:0 במחזור ה-25 בליגה, והפער מברצלונה גדל חזרה לשבע נקודות, לאחר שריאל הצליחה לקזזו לפני שבועיים לחמש בלבד.

ז'וזה מוריניו הגיע זועם למסיבת העיתונאים, אבל לא רק בגלל התיקו, אלא לאור שיבוץ המשחקים כאשר קבוצתו נאלצה לשחק ארבעה ימים אחרי משחק האלופות שלה בליון. "המטרה שלנו הייתה לנצח את המשחק, וההרגשה היא כמובן שלילית, אבל אני לא יכול לבקר את הקבוצה שלי. עשינו הכל כדי לנצח. במחצית השנייה שיחקנו נגד שוער ו-10 מגנים. מה שחשוב זו התוצאה, הפסדנו שתי נקודות אבל אני לא יכול לבקר את השחקנים שלי".

מוריניו, כאמור, לא אהב את שיבוץ המשחק של קבוצתו: "אני תמיד אגן על האינטרסים של שחקניי, קבוצתי ואוהדי ריאל מדריד. אנשים צוחקים מאחורי הגב שלי, אבל אני לא אוותר ואני אמשיך להילחם נגד המצב הזה. הליגה עוד לא אבודה", הוסיף מאמן הבלאנקוס. "שבע נקודות זה פער גדול, אבל אנחנו נילחם".

מי שעוד לא מוותר כלל, הוא השוער והקפטן איקר קסיאס: "היינו עייפים. היינו יותר טובים והגענו למצבים, אבל לא הצלחנו לתרגם זאת ליתרון. אנחנו מתנצלים ועצובים עבור האוהדים, אבל אנחנו רחוקים מלזרוק מגבת".

פפ גווארדיולה: "עם קייטה הדברים היו קלים יותר"

רגעים לפני שריאל עלתה למגרש, סיימה ברצלונה את משימתה בהצלחה כשהביסה 0:3 את מאיורקה באי. דודו אוואט צחקק שכולם מדברים על השחקנים שחסרים בבארסה, וצדק, כשספג שער מכל אחד מאלה שהוא חשש מהם - מסי, וייה ופדרו. בסופו של יום, הקבוצה הקטלאנית הגדילה בחזרה את הפער בפסגה לשבע נקודות והיא שוב קרובה מרחק נגיעה מתואר שלישי ברצף.

פפ גווארדיולה חלק שבחים רבים לסיידו קייטה, שהחליף את צ'אבי הפצוע: "התקשינו במהלכה של המחצית הראשונה, אבל איתו הדברים הלכו הרבה יותר פשוט. מזל שהיה לנו אותו, אני כל כך שמח עבורו. לא נכנסו לקצב של המשחק, אבל השער של מסי עזר לנו מאוד. 0:3 במאיורקה זו לא תוצאה שכיחה כשהם ספגו רק שמונה שערים בסך הכול בבית, ארבעה מהם במשחק אחד מול ספורטינג חיחון".

מי ששב אמש לראש דירוג מלך השערים היה מסי, שכבש שער די נדיר מבחינתו בעזרת הראש, בהקפצה קלילה ואלגנטית מעל אוואט. למסי 26 והוא במקום הראשון בדירוג הפיצ'יצ'י ומקדים בשער את כריסטיאנו רונאלדו מריאל. לארגנטינאי הצנום של בארסה 42 שערים בכל המסגרות עד כה העונה.

השוער הישראלי דודו אוואט, שבסופו של יום לא הצליח למנוע מהמכונה הקטאלונית לכבוש, סיכם: "הגיע להם לנצח. עד השער הראשון שלהם החזקנו מעמד, אבל יש להם המון איכויות בחלק ההתקפי. אנחנו כבר חושבים על המשחק נגד אספניול ביום שלישי - אחד המשחקים החשובים ביותר שלנו העונה. אספניול היא קבוצה חזקה שנאבקת על מקום באירופה ויהיה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully