וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברטו מאלזני: "לא יכול להיות שזו יובנטוס האמיתית"

מאמן בולוניה זרה מלח על פצעי יובה בתום הניצחון הראשון של קבוצתו בטורינו אחרי 30 שנה. דל נרי: "איבדנו הכל בשבועיים"

בימים אלו אנשים כבר שוכחים שיובנטוס היא הקבוצה המעוטרת ביותר בהיסטוריה של הכדורגל האיטלקי והגברת הזקנה נטשה את מאבקי האליפות לטובת מלחמה על מקום בליגת האלופות. אמש (שבת) היא פסעה צעד גדול אחורה כשהפסידה בפעם השנייה ברציפות, הפעם 2:0 לבולוניה, וממעמקי המקום השביעי ועם משחק עודף, לפחות כרגע נראה שגם בעונה הבאה האימפריה מטורינו תסתפק בהופעה בליגה האירופית, אם בכלל.

שני ההפסדים האחרונים, ללצ'ה ובולוניה, הגיעו אחרי ניצחון על אינטר והמאמן לואיג'י דל נרי קונן אמש: "המשכיות פשוט לא נמצאת ב-DNA שלנו. בכל פעם שאנחנו סופגים, אנחנו מאבדים ריכוז. זה בלתי אפשרי בשביל קבוצה כמו יובנטוס שאחרי ניצחון על אינטר, נאבד הכל בתוך שבועיים. אם נמשיך ככה נסיים את העונה עם אכזבה ענקית".

דל נרי הוסיף: "חבל לי על האוהדים, מגיע להם משהו אחר. אם לפני שבועיים היה נראה שהניצחון על אינטר פתר את כל הבעיות שלנו, הערב ראינו שבכלל לא התאוששנו מההפסד ללצ'ה בשבוע שעבר".

בולוניה הגיעה למשחק אתמול אחרי שלא ניצחה את יובנטוס בטורינו מאז 1980, אבל בזכות צמד של מרקו די ואיו הבלתי נגמר, היא שינתה את מהלך העניינים. המאמן האורח, אלברטו מאלזני, זרע מלח על הפצעים של הביאנקונרי: "לא יכול להיות שזו יובה האמיתית. אולי יש להם איזה מחסום פסיכולוגי שגורם להם לשחק ככה. אני מחבב אותם, הם קנו שחקנים ברמה עולמית וברגע שהם יפרצו את המחסום הזה הם יהיו חזקים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully