וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בולוניה ניצחה 0:2 את יובנטוס בטורינו

חלוץ בולוניה מרקו די ואיו הבקיע צמד והנחיל הפסד שני רצוף לגברת הזקנה, שמסתבכת בקרב על מקום המוביל לצ'מפיונס

המחזור ה-27 באיטליה נפתח הערב (שבת) בהפתעה גדולה. בולוניה הצנועה הגיעה לטורינו למשחק נגד יובנטוס הלחוצה, וניצחה 0:2 בזכות צמד של מרקו די ואיו. יובה, שרחוקה מהמאבק על הסקודטו, רשמה הפסד שני רצוף וסיבכה את עצמה בקרב על מקום בליגת האלופות. בסיום המשחק ספגו שחקני יובנטוס שריקות בוז צורמות מאלפי אוהדיהם ביציעים. בולוניה חגגה ניצחון ראשון על יובנטוס בטורינו מאז עונת 1980/81.

יובנטוס, עם וינצ'נזו יאקווינטה ואלסנדרו מאטרי בחוד וללא ג'יג'י בופון בשער, פתחה בסערה, וסיכנה ללא הרף את שערו של אמיליאנו ויוויאנו, אבל שחקניה החמיצו ללא הרף, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

לואיג'י דל נרי הכניס בפתיחת המחצית השנייה את לוקה טוני ואלסנדרו דל פיירו, אבל מי שפגעה הייתה דווקא בולוניה. איבוד כדור של יובה במרכז המגרש אפשר למאסימו מוטארלי למסור כדור עומק למרקו די ואיו. החלוץ האיטלקי שעט לרחבת הביאנקונרי, וגם גלישה של ג'ורג'יו קייליני לא הפריע לו להרשית ולקבוע 0:1 לבולוניה בדקה ה-49. הגברת הזקנה הייתה בהלם, ודי ואיו לא עצר. בדקה ה-67 די ואיו קיבל כדור ברחבה, היתל במגיני יובה ושלח פס שטוח פנימה כדי לקבוע 0:2 גדול לבולוניה. יובנטוס לחצה עד לסיום, אך ניסיונותיה היו עקרים והיא סיימה את העימות בהפסד ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully