וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "המונופול שלי ושל פדרר בטניס הסתיים"

הספרדי מתרשם מדג'וקוביץ', ומבהיר שפדרר והוא כבר לא שולטים: "אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה שחקנים מוכשרים"

האם אנחנו בפתחו של עידן חדש בטניס העולמי? אחרי שנובאק דג'וקוביץ' שוב גבר על רוג'ר פדרר בגמר טורניר דובאי (3:6, 3:6) והשלים זכייה שלישית בטורניר, נראה שגם המדורג ראשון בעולם רפאל נדאל מבין שההגמוניה שלו ושל הפנומן השוויצרי הסתיימה.

"ב-2005, 2006 ו-2007 אולי אפשר היה להגיד שיש מונופול, אבל זה היה שייך לפדרר", סיפר הטניסאי הספרדי. "הייתי שם גם כן, אבל פחות. בוודאות אפשר להגיד שהמונופול הסתיים לפני זמן מה. יש הרבה שחקנים שמוכנים לאתגר הזה עכשיו". למרות זאת, נדאל מסרב להספיד את השוויצרי, ואמר עליו: "לפני שנתיים אמרו שפדרר גמר, ולקראת סוף השנה הוא סיים במקום הראשון, זכה בשני תארי גרנד סלאם ושיחק בארבעת הגמרים המרכזיים.

"צריך להיות מעט סבלניים ולראות איך הדברים יעבדו", המשיך נדאל. "שלא יובן מהדברים שלא יכול להיות שינוי, מכיוון שהשניים האחרים, דג'וקוביץ' ומארי, טובים מאוד, ומעבר אליהם יש שחקנים טובים אחרים. אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה מובילים. כמובן שיש את מילוש ראוניץ' הקנדי, שפתח את השנה טוב מאוד, ויש את גריגור דימיטרוב. הם שני צעירים שהשתפרו המון".

נדאל המשיך ונתן את משנתו לגבי השחקנים המרכזיים בסבב, ואמר: "אי אפשר להגיד שמארי ודג'וקוביץ' הם צעירים שפרצו בסבב מכיוון שהם שהיו במקום השלישי והרביעי במשך שלוש שנים, ובסופו של יום אני בסך הכל מבוגר מהם בשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully