וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי נאווי: "האופטימיות תחזור כשהקהל ילווה אותנו"

26.2.2011 / 22:03

מאמן מכבי חיפה הפנה טענות דווקא לכיוון הקהל של הקבוצה האומללה אחרי עוד הפסד. פלס: "כולם סומכים אחד על השני"

בהפועל גלבוע/גליל עליון עדיין מחפשים אחר שחקן שיחזק את הקבוצה, בוודאי אחרי פציעתו של טיילר ווילקרסון, אך נדמה כי הערב (שבת) היא קיבלה איתות מקורטני פלס, שבמשחקו הרביעי בקבוצה שוב הרשים, הפעם עם שיא עונתי של 23 נקודות, באחוזים מצויינים. קבוצתו של ליאור ליובין ניצלה זאת כדי להשיג ניצחון 70:82 על מכבי חיפה, אך התוצאה מטעה. הירוקים הקשו מאוד על שחקניו של ליובין, כששתי הקבוצות רושמות משחק חלש מאוד.

"האמנו בעצמנו", אמר ליאור ליובין על הסיבה לניצחון הערב. "עשינו כמה עצירות גדולות בהגנה. ההפסד לבני השרון היה כמו אגרוף בבטן, התאוששנו מזה טוב, היו באותו משחק גם דברים מנטליים, אנחנו לא קבוצה של 48 נקודות והיה ברור לי שנצא מזה". על משחקו הערב של גוני יזרעאלי, שסיפק את האנרגיה לקבוצה, אמר המאמן: "אני מאוד אוהב את גוני ומאמין בו. הוא כבר מוכן להיות מאמן, ואם יש אחד כזה במגרש, שיכול לעזור לי, זה נותן לי ביטחון".

גיבור המשחק היה ללא ספק פלס, שהיה שם בכל פעם שגליל היתה זקוקה לו. "ניצחנו, אז תמיד כשמנצחים זה משחק טוב. במחצית השנייה באנו עם יותר אנרגיה, עשינו התאמות והיינו מרוכזים יותר". על יכולתו הערב אמר פלס: "המאמן אמר לי לשחק את המשחק שלי ולא לדאוג. כולם סומכים אחד על השני, וככה ננצח משחקים. נתרכז רק במשחק הבא, ורק ככה נוכל להגיע לפיינל פור".

מנגד, בחיפה נדמה כי התרגלו כבר לתחושת ההפסד. מאמן הקבוצה, עמי נאווי ניסה להסביר את הסיבות לנפילה נוספת: "לא רצינו להשאיר אותם עם שלשות חופשיות, ועמדנו בזה, אבל הם שלטו בריבאונד ונתנו להם לחדור. לא עמדנו בכל מיני דברים קטנים כמו מתי לכווץ ואת מי לעזוב. ברגעים האחרונים הכדורים הלכו נכון, אבל לא ניצלנו אותם". על הפסימיות שאופפת את המועדון אמר נאווי: "האופטימיות תבוא כשנראה קהל גדול מלווה אותנו. בעיר כמו חיפה הקהל צריך לבוא. השחקנים רוצים, מאוד רוצים, ואני איתם, אבל אנחנו צריכים את הקהל, את האווירה, את הביתיות, אנחנו רוצים להביא לנו ולאוהדים שמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully