וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניצן שירזי ימשיך גם בעונה הבאה

המאמן שהצטרף אשתקד זכה לגיבוי מיואב כץ. חשש להיעדרות ממושכת של גל אראל שנפצע. המאמן: "זה מתסכל לספוג כך"

דקות אחרי התיקו המאכזב מבחינת הפועל חיפה נגד מכבי פתח תקוה (1:1), הודיעה הנהלת האדומים כי ניצן שירזי ימשיך לאמן את המועדון גם בעונה הבאה. שירזי, שקיבל את התפקיד בתחילת השנה והחליף את שלומי דורה שעזב הקיץ, החל לעבוד במהלך העונה שעברה, וכעת זוכה לגיבוי הבעלים יואב כץ.

בחיפה היו עסוקים לאחר המשחק, שבו ספגה הקבוצה שער שוויון דרמטי בדקה ה-95 אחרי שעומר גולן ניצל חוסר כיסוי ברחבה כדי לכבוש, בפציעתו של גל אראל. קשר הקבוצה סובב את ברכו ובקבוצה חוששים שאראל ייעדר לתקופה ארוכה. ביום ראשון יעבור אראל בדיקה שתקבע לכמה זמן ייעדר השחקן. גם אייל טרטצקי ואמיר אבו ניל, שכבש את שער היתרון לחיפה (56), נפצעו ויעברו בדיקה.

"ברור שזה מתסכל לספוג כך", הודה שירזי בסיום. "זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו העונה, אבל אנחנו צריכים לבדוק מה קרה בסוף. לא יכול להיות שאלירן דנין יקבל את הכדור חופשי ועומר גולן יהיה ללא כיסוי. זה באמת חבל, אבל הפציעה של גל אראל הרבה יותר מטרידה אותי. נאבק עד הסוף כדי להגיע לפלייאוף העליון". על העובדה שימשיך לאמן גם בעונה הבאה, אמר שירזי: "אני מאמין בהמשכיות ואני מקווה שבעונה הבאה תשאלו אותי על העונה השלישית שלי בהפועל חיפה".

אושרי רואש: "אנחנו מאוד מאוכזבים. פתח תקוה לא הגיעה לאף מצב בכל המחצית השנייה וזה היה אחד המשחקים הטובים שלנו. זאת אכזבה שאי אפשר לתאר. אנחנו כבר עם הפנים קדימה לנס ציונה בגביע ואנחנו נבוא מוכנים מאוד למשחק. באופן אישי, אני מרגיש טוב יותר לשחק כבלם מאשר כקשר, אבל בכל תפקיד שאני אשחק בו, אני אעשה את המקסימום".

פרדי דוד: "כנראה שהכל מכוון"

במכבי פתח תקוה היו מרוצים לפחות מהנקודה שהשיגה הקבוצה, על אף העובדה שהקבוצה הייתה קרובה לספוג הפסד שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים. "כנראה שהכל מכוון", אמר פרדי דוד, מאמן הקבוצה. "אם היינו צריכים לספוג עוד שער, אז היינו סופגים ואם היינו צריכים לכבוש, אז היינו כובשים. זה לא משנה אם זה קרה דקה בתוספת הזמן או ארבע. ארבע פעמים כבר היינו בצד השני ואני מכיר טוב מאוד את ההרגשה".

על המשחק עצמו אמר: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב והגענו למצבים, אבל במחצית השנייה היינו לא רגועים ולא הסתדרנו עם הפועל חיפה. זה היה משחק ראש בראש על הפלייאוף העליון והיה חשוב לא להפסיד. אם היינו מפסידים היינו יורדים כמה מקומות למטה. ישנן שבע קבוצות שנאבקות על הגעה לפלייאוף העליון. מי שתציג שקט ותהיה מוכנה מנטלית ומקצועית, תגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully