וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:1 בין הפועל חיפה למכבי פתח תקוה

האדומים היו קרובים לניצחון והובילו משער של אמיר אבו ניל (56), אבל עומר גולן השווה (95) אחרי נגיחה מהגבהה של דנין

הפועל חיפה לא ממש הייתה יציבה העונה והתנדנדה במשך מחזורים רבים בין ניצחונות, תוצאות תיקו והפסדים. דווקא כשנראה שהיום (שבת) הקבוצה של ניצן שירזי מתחילה להניע לכיוון החלק העליון של הטבלה אחרי הניצחון הנהדר על מכבי תל אביב בשבוע שעבר, ספגו האדומים מהכרמל שער דרמטי בדקה ה-95 וסיימו ב-1:1 נגד מכבי פתח תקוה בקרית אליעזר.

אמיר אבו ניל כבש את שער היתרון לזכות חיפה בדקה ה-56 אחרי התקפה מתפרצת מהסרטים של האדומים. פרדי דוד, מאמן מכבי פתח תקוה, שסיפסל את עומר גולן, בחר לעלות עם טל בן חיים ועומר דמארי, אבל שוב לא קיבל מהם שער, למרות שפתח תקוה הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה. חיפה פתחה את המחצית השנייה בסערה עם לחץ על שערו של רובי לבקוביץ', אבל אחרי כיבוש השער פתח תקוה השתלטה על מרכז השדה, אך כאמור לא מצאה את השער.

אלא שהסבלנות של פתח תקוה השתלמה לה, ולמרות שג'ו ביזרה הורחק בתוספת הזמן, שארכה שש דקות, פתח תקוה המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-95 עומר גולן התרומם לנגיחה מהרמה של אלירן דנין, ומצא את השוויון המיוחל, שמנע מהמלאבסים, שנחשבים לאחת הקבוצות בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר בליגה, הפסד שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים.

מהלך המשחק

דקה 10 - טל בן חיים קיבל את הכדור באגף השמאלי לאחר טעות קשה של רן אבוקרט ומצא את עומר דמארי במרכז הרחבה לבדו, אך החלוץ בעט שטוח והחוצה בהזדמנות גדולה של פתח תקוה.

דקה 22 - גל אראל מצא את עדן בן בסט סמוך לרחבה. החלוץ החזיר לו במסירת עקב וגל אראל חדר לרחבה, אך בעט חזק ולא מדויק החוצה.

דקה 24 - דמארי הוריד כדור למיכאל זנדברג שהפציץ מהאוויר מחוץ לרחבה, אך קאלה דרשלר הדף את הכדור לקרן.

דקה 42 - זנדברג קיבל כדור ברחבה ובעט סמוך מאוד לקורה הימנית של קאלה.

דקה 45 - רן אבוקרט מצא את עדן בן בסט בכדור חכם מול רובי לבקוביץ', החלוץ הצליח לגבור על השוער, אך אורי אוזן הרחיק מהקו את הכדור שפגע בביזרה והתעופף לקורת השער. על הריבאונד היה שוב ביזרה שהרחיק את הכדור.

דקה 56 - גול! עדן בן בסט התחיל מתפרצת קטלנית ממחצית המגרש ורץ עד קו הרוחב תוך שהוא עובר את מורד מגמאדוב, והעביר כדור למרכז הרחבה, שם המתין אמיר אבו ניל שבעט לפינה הימנית. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 59 - סשה סטויאנוביץ' קיבל כדור מחוץ לרחבה, ביצע תרגיל מצוין ובעט חזק מתוך הרחבה, אך רובי לבקוביץ' היה ערני והדף את הכדור.

דקה 80 - בן בסט חטף כדור במרכז ודהר איתו עד לשערו של לבקוביץ, אך בעט מתוך הרחבה רק לרשת החיצונית.

דקה 93 - ג'ו ביזרה ספג כרטיס אדום אחרי שבעט בעדן בן בסט והשאיר את פתח תקוה בעשרה שחקנים לשאר תוספת הזמן.

דקה 95 - גול! שער דרמטי למכבי פתח תקוה אחרי שעומר גולן התרומם לנגיחה אחרי הגבהה של אלירן דנין והשאיר את פתח תקוה עם נקודה. 1:1.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, אושרי רואש, סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי (שרון לוי 31), יוסי דורה, גל אראל (רועי שוקרני 68), אמיר אבו ניל (הישאם כיוואן 72), אסי בלדוט, סשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ג'ו ביזרה, מורד מגמאדוב, אלירן דנין; יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג, מוראד אבו ענזה; טל בן חיים, עומר דמארי (עומר גולן 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully