וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' גבר על רוג'ר פדרר וזכה בטורניר דובאי

הסרבי זכה בפעם השלישית ברציפות בדובאי עם 3:6, 3:6 ואמר: "יכול לשחק טוב יותר". זבונרבה זכתה בדוחא

נובאק דג'וקוביץ' עשה זאת שוב. הטניסאי הסרבי (3 בעולם) זכה היום (שבת) בטורניר דובאי (סך פרסים 1.7 מיליון דולר), לאחר שגבר בגמר על רוג'ר פדרר 3:6, 3:6. דג'וקוביץ', שהדיח את פדרר בחצי גמר אליפות אוסטרליה לפני כחודש, המשיך במומנטום היחסי שלו מול יריבו השוויצרי, כשגבר עליו תוך שעה ו-12 דקות. דג'וקוביץ' השיג שתי שבירות קלות במערכה הראשונה, נחלץ מפיגור וחזר משבירה במערכה השנייה, וביתרון 3:4 שבר שוב את מכות ההגשה של פדרר ודהר לניצחון.

לפני המשחק המאזן ביניהם היה 7:13 לשוויצרי ו-2:3 במשחקי גמר, אבל דג'וקוביץ' מוכיח שלאחרונה הוא פשוט טוב יותר מפדרר. לא רק שהסרבי הוא רשם ניצחון 15 ברציפות בדובאי, הוא אף השיג ניצחון 14 ברציפות באופן כללי, ונראה פשוט מצוין. עבור דג'וקוביץ' זוהי זכייה שלישית ברציפות בדובאי (כפי שפדרר עשה בין 2003 ל-2005), ולאחר שאף הוסיף לחשבונו 386 אלף דולר - הוא יכול להביט מעלה, לעבר המקום הראשון בעולם. בכושרו הנוכחי, זה בהחלט ריאלי. "אני מניח שהצלחתי להתעלות בגלל גודל האירוע", אמר בחיוך דג'וקוביץ' בסיום, "ידעתי איזה אתגר מצפה לי על המגרש, וידעתי שאצטרך להיות במיטבי כדי לגבור על רוג'ר".

נובאק דג'וקוביץ' אמר בסיום: "זה מאוד חשוב מבחינתי שאני יודע שאני יכול לשחק ברמה כזו. המשחק היום היה אחד הטובים שהיו לי השנה. אני רוצה רק להמשיך ולהשתפר. אני מרגיש מצוין מבחינה פיזית, מנטלית ורוצה אפילו להשתפר ולשחק טוב יותר באינדיאן וולס ובמיאמי, מקומות בהם לא שיחקתי טוב בשנים שעברו. בכל פעם שאני מנצח את רוג'ר פדרר זו הצלחה מפני שהוא כזה שחקן נפלא. אני יודע כמה הוא חזק מבחינה מנטלית. לנצח את רוג'ר בשתי מערכות כמו שעשיתי היום זה פשוט מדהים. אני יודע שיש לי את האיכויות לשחק אפילו טוב יותר, וזה מה שאני רוצה לעשות".

פדרר הקפיד להחמיא ליריבו: "אני חושב שנובאק שיחק פשוט מצוין. כמובן שהמשחק הזה, ובעיקר הסיום, היה מאכזב מאוד. אי אפשר לשחק טוב כל הזמן. זה חבל, אבל נובאק שיחק פשוט נפלא. אני מרגיש שהוא בהחלט משחק נפלא. חשבתי שהוא שיחק מצוין כבר בסוף השנה שעברה. היום זה היה אחד המשחקים המאכזבים שלי מולו. אני לא מאוכזב מדי, זה רק עוד גמר בשבילי".

מנגד, פדרר ניסה להסביר ואמר כי "פתחתי רע את המשחק ואז איכשהו חזרתי לעניינים, אבל במשחקים של הטוב משלוש מערכות לפעמים הסיפור נגמר מהר מאוד. נובאק שיחק מצוין. חבל שלא הצלחתי להישאר קצת יותר במשחק, במיוחד במערכה השנייה, כשיכולתי לאתגר אותו יותר".

* לא רחוק משם, בטורניר דוחא שבקטאר (סך פרסים 721 אלף דולר), קרוליין ווזניאקי (1 בעולם) לא הצליחה לזכות בטורניר שני ברציפות ולמרות שהיא נמצאת בכושר מצוין, היא נכנעה לוורה זבונרבה (3 בעולם) 6:4, 6:4. הרוסיה, לה זהו התואר הראשון העונה, זכתה גם ב-111 אלף דולר. היא שברה את הדנית ארבע פעמים במהלך המשחק והניפה את הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully