וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ובני סכנין נפרדו ב-0:0

המארחים היו חייבים לנצח כדי להימלט מהתחתית, אולם הציגו משחק חלש מול שחקניו של דראפיץ', שנותרו מתחת לקו האדום

מ.ס. אשדוד אירחה הערב (שבת) את בני סכנין, ונפרדה ממנה בתיקו 0:0 מאכזב. אם שחקניו של ג'ון גרגורי רוצים להימנע בהמשך העונה מקרבות תחתית מורטי עצבים, עליהם לשפר בדחיפות את היכולת. הנקודה שאספו בבית מול הקבוצה מהצפון, שנמצאת מתחת לקו האדום, מלמדת על התקופה הרעה בה נמצא המועדון, ועל הלחץ הקיים בו.

סכנין, שייצבה את משחק ההגנה שלה במחזורים האחרונים עם שלוש ספיגות בארבעה משחקים, איבדה גובה עם הפסד ביתי לבני יהודה בשבוע שעבר, אבל ידעה להתאושש. שחקניו של סלובודאן דראפיץ' היו טובים יותר מהיריבה, ויכולים לשאוב עידוד מכך לקראת ההמשך.

פתיחת המשחק הייתה שקולה והקצב היה טוב, כששתי הקבוצות יצרו מצבי הבקעה. בהמשך חלה ירידה ברמה ושתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים באמתחתן. בתחילת המחצית השנייה אשדוד הציגה יכולת משופרת, אך סכנין הייתה מסוכנת יותר והגיעה למצבים ליד שערו של יוסי שקל. שתי הקבוצות חסרו מחץ ורגל מסיימת, ונפרדו ב-0:0 שלא תרם למצבן בטבלה.

מהלך המשחק

דקה 9 - עופר ורטה הגביה מצד ימין, הכדור הגיע לאמברוז שבעט, אך הכדור פגע באחד משחקני הגנת סכנין והורחק.

דקה 11 - כיאל בעט לעבר שער אשדוד, הכדור חלף ליד הקורה ויצא החוצה.

דקה 56 - כדור חופשי שבעט צ'ה לזכות סכנין עבר מעל משקוף שערו של יוסי שקל.

דקה 63 - דניאל מיטב בעט מצוין פנימה כדור חופשי לזכות סכנין, אך השופט פסל אותו משום שנעברה עבירה ברחבת אשדוד.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, ישראל ראש, אפה אמברוז, אורי מגבו, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עידן סרור, עמנואל סארקי, רחמים צ'קול, עידן שריקי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, עידן ויצמן, נסטיה צ'ה, דניאל מיטב, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully