וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וליאן פובר: "הסיפור שלי עם ווסטהאם נגמר"

מגן הפטישים לפני ליברפול (א', ספ'1, 15:30): "אם היו אומרים שאני לא משחק כי אני לא טוב, הייתי מבין. זה לא המקרה"

אחרי התיקו 3:3 הדרמטי במחזור הקודם, קיבלה ווסטהאם שבועיים של מנוחה מקרבות התחתית כשבדרך הצליחה להביס 1:5 את ברנלי בגביע. מחר (ראשון) יחזרו הפטישים של אברהם גרנט לקרבות ההישרדות בפרמיירליג עם משחק בית לא פשוט בכלל מול ליברפול. ווסטהאם נמצאת כרגע במקום ה-19 והלפני אחרון בליגה עם 25 נקודות, שלוש פחות מווסט ברומיץ' במקום ה-17, לעומת המייטי רדס, שהצליחו להתאושש מפתיחת העונה האיומה שלהם והם כבר במקום השישי בליגה לאחר שלא הפסידו בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות תחת קני דלגליש.

האדומים קיבלו בשורה טובה לפני המשחק כשנראה שהקפטן, סטיבן ג'רארד, יהיה כשיר למשחק ויפתח בהרכב לאחר שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה. כמו כן, גם לואיס סוארז יחזור להרכב לאחר שלא יכול היה לקחת חלק במשחק הליגה האירופית מול ספרטה פראג. אנדי קארול עדיין פצוע ולא צפוי להתלבש. בווסטהאם ייאלצו להסתדר ללא מאתיו אפסון הפצוע, כשגם רובי קין לא יפגוש את האקסית שלו בשל פציעה. לעומתם, תומאס היצלספרגר צפוי לערוך את הבכורה שלו בפרמיירליג לאחר שכבר נטל חלק במשחק הגביע מול ברנלי.

לקראת המשחק קיבל גרנט חדשות פחות חיוביות כששחקן הקבוצה ז'וליאן פובר הודיע בראיון ל"דיילי מירור" כי הוא מעוניין לעזוב את ווסטהאם מפני שהוא מרגיש נבגד. "הסיפור שלי עם ווסטהאם נגמר", תקף פובר, "נתתי את הכל בשביל המועדון, אפילו כשאמי מתה ולא עשיתי שום בעיות. אם היו אומרים לי שאני לא משחק מפני שאני לא טוב הייתי מבין, אבל זה לא המקרה. אני בכושר טוב ורוצה לשחק, אבל אני לא מצפה לכלום יותר. העתיד שלי נמצא במקום אחר ואני מקווה שלא יפריעו לי לעזוב".

פובר סיפר מה קרה לפני משחק מול בירמינגהאם מוקדם יותר החודש: "התינוק שלי היה חולה ושהה בבית החולים. הייתי איתו ביום שישי ושבת ולא יכולתי להגיע לאימון. הבוסים שלי ידעו את המצב, אבל פתאום ביום המשחק עוזר המאמן אמר לי שאני בסגל כי יש פצועים. אז רצתי לרכב שלי, טסתי הביתה ומשם ישר לאפטון פארק - אך כשהגעתי לשם: הפתעה, הפתעה. אף אחד לא היה פצוע ואני לא הייתי בסגל. עזבתי את האצטדיון ונסעתי לבן שלי.

"כשהייתי בדרך אליו, קיבלתי טלפון שאמר לי שג'יימס תומקינס נפצע חמש דקות לפני פתיחת המשחק ושאני חייב להגיע להחליף אותו, אך זה היה בלתי אפשרי. אחר כך המאמנים אמרו שלא רציתי לחזור ושהייתי חסר כבוד אליהם. ווסטהאם פשוט חיפשה תירוצים אחרי ההפסד לבירמינגהאם". גרנט התייחס לדבריו של פובר כשאמר: "אם הייתה בעיה עם פובר, הוא לא היה יושב על הספסל במשחק לאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully