וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

אחרי שני הפסדים רצופים, הקבוצה של קלינגר לא הצליחה להתאושש מול נועלת הטבלה ושמעה שריקות בוז מאוהדיה

אחרי שהפועל באר שבע רשמה שני הפסדים רצופים, בבירת הנגב חשבו שיוכלו להתאושש הערב (שבת) במשחק החוץ נגד נועלת הטבלה הפועל רמת גן, אבל שחקניו של ניר קלינגר הציגו יכולת גרועה ונפרדו מהאורדונים ב-0:0 מאכזב.

מאז ה-5:0 המרשים על אשדוד ספגו ניר קלינגר ושחקניו שתי שלישיות כואבות מהפועל פתח תקוה והפועל תל אביב, ועתה, אחרי שבאר שבע לא הצליחה לנצח את האחרונה בטבלה, ברור שהקבוצה מהנגב במשבר. שריקות הבוז של אוהדיה, שעשו את הדרך הארוכה למרכז, היו מוצדקות נוכח היכולת הדלה.

הפועל רמת גן חגגה בשבוע שעבר שער ליגה ראשון מזה שישה מחזורים, אבל לא נמנעה מהפסד רביעי ברציפות ב-4:1 מול מכבי פתח תקוה. הפעם היא לכבשה, אבל המארחים נראו טוב, לחמו, הציגו משחק נחוש וסיכנו את שערו של אוהד כהן. זה הספיק לנקודה אחת בלבד, אבל במצבה העגום של הפועל רמת גן, גם זה משהו.

באר שבע פתחה היטב ושלטה בקצב בעשר הדקות הראשונות, אבל אז הורידה את הרגל מהגז. לקראת סוף המחצית הראשונה דוד רביבו הוחלף בסיראז' נאסר, וירד מדדה מהמגרש. לקראת סיום המחצית הראשונה הפועל רמת גן לחצה מעט את האורחים, אבל לא הצליחה לסכן את שערם ו-45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים, כששתי הקבוצות מציגות משחק חלש.

פתיחת המחצית השנייה לא בישרה על שינוי, ומאמן רמת גן ירון הוכנבוים ביצע חילוף כפול בדקה ה-61, בו הכניס את אורליוס סטאפונקה ושחר סימנטוב, וזאת כדי לרענן את השורות. אוהדי הפועל באר שבע היו מאוכזבים מהיכולת של קבוצתם, ושרקו לה בוז. ניר קלינגר ניסה לדרבן את שחקניו, והכניס במהלך המחצית את יחיאל צגאי, אך דבר לא עזר ובאר שבע המשיכה להציג יכולת גרועה. עד לסיום רמת גן הייתה טובה יותר מיריבתה, אבל יכולת טובה של אוהד כהן מנעה מהאורדונים לכבוש, והקבוצות נפרדו ב-0:0.

דקה 1 - מבצע יפה אישי של דובב גבאי הסתיים בבעיטה מצוינת לחיבורים, אבל שוער הפועל רמת גן איתי ארקין הדף היטב.

דקה 8 - רביבו הגביה כדור חופשי, 35 מטר משער רמת גן, הישר לראשו של אסולין, שלבד מול השער נגח ושלח את הכדור מעל שערו של ארקין.

דקה 55 - ציון צמח פרץ לרחבת האורחים, אך הבעיטה שלו שלחה את הכדור גבוה מעל שערו של אוהד כהן.

דקה 72 - כדור הוגבה לרחבת באר שבע, אוקוצ'ה ביצע בעיטת מספרת ושלח את הכדור החוצה.

דקה 77 - המחליף סימנטוב הכניס כדור עומק לאורליוס סטאפונקה, שהסתובב ובעט חלש החוצה.

דקה 80 - ראדק הרים כדור לרחבה, עודד גביש נגח מעל ארקין ופנימה, אולם השופט פסל את העשר ופסק כי בוצעה עבירה על שוער הפועל רמת גן.

דקה 90 - סימנטוב בעט כדור חופשי, ואוהד כהן הדף ומנע מבאר שבע לספוג.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, תמיר בן עמי, תמיר פור, עומר בוקסנבוים, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, לירון דיאמנט, אובודו אוקוצ'ה.

הפועל באר שבע: אוהד כהן, נדב קידר, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, איברהים עבדול ראזאק, ריאן אדלי, דוד רביבו, יוסי תורג'מן, ליאור אסולין, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully