וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-קרית שמונה 1:3. קשטן: "לא שיחקנו טוב"

דרור קשטן מתחיל להוכיח שהסבלנות משתלמת ובני יהודה השיגה ניצחון שלישי ברציפות, 1:3 על עירוני קרית שמונה

בני יהודה השיגה הערב (שבת) את ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות, הפעם בזכות 1:3 על עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. הקבוצה הביתית הגיעה עם רצון עז לעלות לפחות זמנית למקום שמוליך לפלייאוף העליון והצליחה לעשות את זה גם נגד קבוצת צמרת מצוינת.

קרית שמונה הגיעה לבלומפילד אחרי שכבר ניצחה שם פעמיים העונה, את שתי הגדולות של העיר, הפועל ומכבי, אבל הפעם גם החזרה של ויאם עמאשה להרכב אחרי חודשים ארוכים וגם הכושר הטוב של שמעון אבוחצירא, לא הספיקו.

הפעם, בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הקבוצה של רן בן שמעון נקלעה לפיגור 1:0 בדקה ה-18 אחרי שפדרו גלבאן מצא את הרשת של גיא חיימוב בבעיטה חופשית, אבל התשובה של האורחים הייתה מהירה ושמעון אבוחצירא שוב הוכיח איזה רכש מצוין קרית שמונה עשתה, כשנגח פנימה בדקה ה-23 כדי לקבוע 1:1. האורחים היו טובים יותר במשך דקות ארוכות, אבל פיני בלילי בדקה ה-79 ופדרו גלבאן, עם עוד בעיטה חופשית (85) השאירו את הנקודות בבית.

דרור קשטן שבע העונה מרורים בבני יהודה, אבל הוא ביקש סבלנות ודיבר על הזמן בו הקבוצה שלו תתחבר. בשבועות האחרונים זה קורה ופתאום הזהובים קרובים לפלייאוף העליון.

שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. נמרוד סונדרס
אין לו תחליף. גלבאן/נמרוד סונדרס

מהלך המשחק

דקה 18: גול! כדור חופשי נפסק לזכותה של בני יהודה כ-20 מטרים מהשער, פדרו גלבאן לקח את הבעיטה, הכדור עבר את החומה ונחת ברשת של חיימוב. 0:1 לבני יהודה.

דקה 23: גול! בני בן זקן העלה כדור מימין לשמאל, שמעון אבוחצירא הקדים את כל ההגנה של המארחים ונגח פנימה. 1:1.

דקה 43: רוצ'ט קיבל כדור בצד השמאלי של הרחבה ובעט כדור רוחבי שיצא החוצה.

דקה 44: רוצ'ט הכניס כדור יפה לויאם עמאשה וזה בעט חזק מתוך הרחבה, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 79: גול! בדש בעט לקורה של איינוגבה, הכדור הגיע ללירוי צעירי ששלח מסירה ארוכה ומדויקת לפיני בלילי בצד השני של המגרש, החלוץ השתלט, חלף על פני חיימוב ובעט ברגל ימין פנימה. 1:2 לבני יהודה.

דקה 85: גול! שוב כדור חופשי, שוב גלבאן, שוב שער. הארגנטינאי בעט מכ-20 מטרים, הכדור פגע בשלומי אביסידריס, שינה כיוון ונעצר ברשת. 1:3 לבני יהודה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, ננאד מרינקוביץ', ג'ורג' אמסיס (שלו מנשה, 46), פדרו גלבאן (חסן אבו זייד, 87), פיני בלילי (עוז ראלי, 81).

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, טיבי, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בני בן זקן (עדי אלישע, 68), ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו (שלומי אביסידריס, 81), ויאם עמאשה, שמעון אבוחצירא (ברק בדש, 74).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דרור קשטן: "הפעם לא שיחקנו טוב וניצחנו"

מאמן בני יהודה דרור קשטן מודע לחשיבות הניצחון, אך לא יצא מגדרו: "הכי חשוב זה לנצח, ובשביל זה אנחנו מתאמנים ועובדים קשה. קרית שמונה החזיקה יותר בכדור, אבל לא הגיעה למצבי כיבוש. למרות שזה היה ניצחון חשוב מאוד, באמת לא שיחקנו טוב. היו לנו הרבה משחקים העונה ששיחקנו טוב ולא ניצחנו, אז לפחות הפעם ניצחנו". פדרו גלבאן, שכבש צמד, אמר: "היה לי משחק מצוין, ואני מקווה שזה ייתן לי ביטחון להמשך".

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון אמר אחרי ההפסד: "שלטנו במשחק לחלוטין, אבל הם כבשו ממצב אחד. שיחקנו טוב, והמחצית השנייה הייתה שייכת לנו לחלוטין. אנחנו חייבים לדעת לנצח את המשחקים האלה, המשחקים האלה קובעים מי תעלה לפלייאוף העליון. יש לנו יתרון יפה במקום הרביעי, ונצטרך לנצח את רוב המשחקים שנשארו".

ארבעה אוהדים של בני יהודה נעצרו על ידי המשטרה בטענה להתפרעויות ביציע. המנכ"ל משה דמאיו והיושב ראש חזי מגן, נשארו באצטדיון כשעה וחצי לאחר סיום המשחק בכדי לוודא שכולם ישוחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully