וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "זכייה יכולה להוסיף לנו ביטחון לזכות בעוד תארים"

מנג'ר ארסנל מקווה לסיים בצורת של שש שנים בלי תואר בגמר גביע הליגה מול בירמינגהאם סיטי (א', 18:00, ספורט 1 ו-HD)

שש שנים בלי אף תואר זו תקופה ארוכה מדי עבור מועדון כמו ארסנל, ומחר (ראשון) ינסו התותחנים לסיים את הבצורת בגמר גביע הליגה מול בירמינגהאם סיטי (18:00, ספורט 1 וספורט1 HD). ארסן ונגר יגיע לאצטדיון וומבלי ללא ססק פברגאס ותיאו וולקוט שנפצעו במשחק מול סטוק סיטי, אך גם בלעדיהם קבוצתו תהיה פייבוריטית ברורה.

"מה שחשוב הוא לא מה שקרה בשש השנים מאז הגביע האחרון בו זכינו, אלא מה שאנחנו יכולים לעשות עכשיו", אמר ונגר, שלא חגג תואר עם ארסנל מאז שהניף את הגביע האנגלי ב-2005. "זכייה בגביע הליגה יכולה להוסיף לנו ביטחון לקראת זכייה בתארים נוספים שאנחנו מתמודדים עליהם".

לגבי היעדרם של פברגאס ו-וולקוט אמר המנג'ר הצרפתי: "יש לנו מספיק שחקנים זמינים בסגל גם בלי הפצועים, ויש לנו מספיק איכויות כדי להתמודד עם היעדרויות כאלה".

מהעבר השני תנסה בירמינגהאם לשבור בצורת ארוכה אף יותר, כשהקבוצה הדרומית לא זכתה באף תואר מאז גביע הליגה ב-1963. "אנחנו לא ברמה של ארסנל במונחים של הנעת כדור ולחץ במרכז המגרש", אמר המאמן אלכס מקליש לקראת המשחק. "אז נצטרך לשחק את הסגנון שלנו ולקוות שזה יספיק לנו להפתיע אותם. בסופו של דבר משחקים 11 מול 11, והם לא על-אנושיים".

על עומס המשחקים הנוסף שהוסיף המפעל על בירמינגהאם, שנמצאת שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום בפרמיירליג, אמר מקליש: "הליגה היא הלחם והחמאה שלנו, וההשלכות של ירידה יהיו יקרות מאוד, אבל אנחנו בגמר ואנחנו רוצים לנצח בו. האוהדים שלו חיכו הרבה זמן לתואר, וננסה לגרום להם גאווה בוומבלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully