וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון ג'ונסון מעירוני נהריה נפצע קשה בתאונה

השחקן סטה מנתיבו מסיבה לא ברורה והתנגש בניידת שנסעה בנתיב הנגדי. מבית החולים מסרו שלא נשקפת סכנה לחייו

ג'ייסון ג'ונסון, המשחק בעירוני נהריה נפצע הלילה (בין שישי לשבת) באורח קשה בתאונת דרכים בקריות. הכדורסלן בן ה-24 נסע ברכבו בכביש 79, בין קניון הקריון לקיבוץ אפק, סטה מנתיבו מסיבה שאינה ברורה והתנגש בניידת משטרה שנסעה בנתיב הנגדי.

שני שוטרים שהיו בניידת נפצעו באורח בינוני עד קל, צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הפצועים לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נותח ג'ונסון בראשו. מבית החולים מסרו לאנשי הקבוצה שכרגע לא נשקפת סכנה לחייו. נהריה ביקשה לדחות את המשחק מול אליצור יבנה מיום שלישי הקרוב.

יו"ר עירוני נהריה שאול אייזנברג הגיב בשיחה עם וואלה! ספורט לתאונה: "היו לנו כבר ימים יותר טובים. הזעיקו אותי הבוקר מתל אביב לבית החולים רמב"ם איך שנודע על התאונה. ג'ייסון עובר בשעה זאת ניתוח בראש. אני נמצא פה עם מנהל הקבוצה, עוד מספר גורמים וכמה עיתונאים. השגרירות אמורה לעדכן את המשפחה שלו. בהחלט לא פשוט. חשוב לציין שבבדיקה שנערכה לו התגלה כי הוא לא היה תחת השפעת אלכוהול, והיה חגור במכונית. יש לו כנראה פגיעה במוח. נצטרך לחכות כמה ימים וכשיעירו אותו נראה מה מצבו. רק שיחיה, אין לי מה להוסיף".

ג'ונסון (24, 2.03), החל את דרכו בסאליבן ג'וניור קולג' ולאחר עונה מצוינת, בה זכה באליפות המחוז, הגיע למכללת דרום קרוליינה סטייט, בה שיחק שנתיים והצטיין. בעונתו האחרונה במכללה, עונת 2008/9, רשם ג'ונסון 13.8 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונתו הראשונה באירופה העביר בליגה האנגלית במדי לסטר, שם הפך לאחד הכוכבים של הליגה ורשם 19.4 נקודות ו-10.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

את העונה הנוכחית פתח במדי אנטרניק ביירות מהליגה הלבנונית אך לאחר זמן קצר עשה את הדרך הקצרה מביירות לנהריה. ב-16 משחקים בקבוצה רשם 17.2 נקודות ו-12.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. משחקו הטוב ביותר היה מול יקנעם/מגידו אז קלע 35 נקודות והוסיף 16 ריבאונדים. בניצחון בבארי בשבוע שעבר קלע 12 נקודות והוסיף 19 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully