וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "מצחיק אותי שמדברים על הנעדרים של ברצלונה"

שוער מאיורקה מוכן לאלופה: "אני עדיין צריך להתמודד מול מסי, וייה ופדרו, שכבשו יותר מכל מאיורקה ב-3 העונות האחרונות"

דודו אוואט ומאיורקה יארחו הערב (שבת, 21:00, ספורט 5 ו-5HD) את ברצלונה בתקווה לרשום סנסציה שלגרום לכל אירופה לדבר עליהם. קבוצתו של השוער הישראלי חילצה 1:1 בקאמפ נואו במפגש הקודם בין השתיים העונה, ובמבצרה באונו אסטדי היא מאמינה ביכולתה להפתיע את המכונה של פפ גווארדיולה.

"אנחנו פוגשים את הקבוצה הטובה בעולם", אמר אוואט לקראת המשחק. "לברצלונה יש הרבה שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל, וזה לא משנה אם הם ישחקו טוב או רע, כי בסופו של דבר הם יגיעו למצבים שלהם. יש לנו קבוצה צעירה עם הרבה התלהבות לקראת המבחן היוקרתי הזה, והשחקנים הווותיקים שלנו צריכים לתת את הערך המוסף כדי שנוכל להצליח".

לגבי חסרונם של צ'אבי, ויקטור ואלדז, קרלס פויול ודני אלבס הפצועים אמר השוער הישראלי: "זה מצחיק אותי שכולם מדברים על הנעדרים של בארסה וחושבים שזה יעודד אותי. פרט לצ'אבי כל החיסורים שלהם הם בהגנה, ואני עדיין צריך להתמודד מול מסי, וייה ופדרו, שכבשו ביחד יותר מכל מאיורקה בשלוש העונות האחרונות או משהו כזה".

כשנשאל לגבי ההכנות המיוחדות שלו למשחק אמר אוואט: "קניתי כפפות חדשות. זה נוהל שאני דבק בו לפני משחקים שאני יודע שתהיה לי בהם הרבה עבודה. בדרך כלל שוערים אוהבים לשחק עם אותן כפפות שהם התאמנו איתם במהלך השבוע, אבל אני מעדיף להתחמם עם הכפפות החדשות לקראת מה ששחקני ברצלונה מכינים לי...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully